قیمت پالیگان MATIC نمودار و قیمت لحظه ای ارز ماتیک پالیگان پول نو

در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد. تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود.

این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد. به همین دلیل ساختار این شبکه به شکلی است که میلیون ها تراکنش را با سریع ترین حالت ممکن به ثبت برساند.

  • حالا در این صفحه باید ارز دیجیتال Matic و تعدادی که قصد فروش آن‌ها را دارید، وارد کنید.
  • پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.
  • برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید.

تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

خرید ماتیک (ماتیک سابق) | فروش ماتیک (ماتیک سابق) | قیمت ماتیک (ماتیک سابق)

بایننس قصد دارد برای راستی‌آزمایی کل دارایی‌های صرافی یک سیستم اثبات ذخایر راه‌اندازی کند. صندوق دارایی امن برای کاربران در سال ۲۰۱۸ و با هدف محافظت از سرمایه کاربران بایننس در صورت وقوع فاجعه ایجاد شد. اتریوم ، دومین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی است که بیشترین حجم معامله بعد از بیت کوین را به خود اختصاص داده است.

در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. ارز دیجیتال MATIC نقش کلیدی در نگهداری و عملکرد شبکه پالیگان ایفا می کند و می تواند برای ذحیره، خرج کردن، ارسال یا استیک استفاده شود. پس از واریز ریال به کیف پول خود به بخش خرید و فروش سریع بروید و ارز MATIC را انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت سفارش خرید بزنید، بلافاصله دارایی به کیف پول شما اضافه می‌شود. اگر دارایی را در کیف پول خود مشاهده نمی‌کنید کافی است مجدد صفحه را بارگذاری کنید. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود.

دامیننس پالیگان (MATIC)

طبق آمار و محاسبات، عرضه تمامی توکن های ماتیک تا سال 2022 متوقف خواهد شد. فروش و خرید SLP از کاربردی‌ترین ارزهای بازی آکسی اینفینیتی، ارز SLP است. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید. فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید. این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید.

قیمت ارز ماتیک

کاربران و سرمایه‌ گذاران با استفاده از ماتیک حق رأی در شبکه پالیگان را به دست می‌آورند؛ یعنی می‌توانند در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند و به بهبود شبکه پالیگان کمک کنند. برای خرید ارز matic شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی تومان گذاشته و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید و خرید ارز دیجیتال در سریعترین پلتفرم ایران را تجربه کنید . با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند.

از بزرگ ترین اهداف صرافی آنلاین رایااکسچنج سرعت در تبادل ارز ها می باشد . پالیگان اولین پلتفرم با ساختار مناسب برای توسعه مقیاس‌ گذاری و همچنین توسعه زیرساخت‌ های اتریوم است. Kanani یک توسعه دهنده و مهندس بلاکچین است که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Polygon فعالیت می کند.

مهم‌ترین کاربرد ارز متیک به ویژگی‌های شبکه پالی گان مربوط می‌شود؛ شبکه پالی گان با الگوریتم اثبات سهام فعالیت می‌کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا قابلیت دسترسی به هر بلاک فراهم شود. صرافی‌ها از نظر کیفیت خدمات و قیمت خرید و فروش می‌توانند متفاوت باشند. قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، با بررسی سایت و جستجو مطمئن شوید که معتبر است. قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید. فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار