فیل مست و زیبایی کمیاب در میان برندهای برتر در برنامه Brandefy – WWD


Slug: The Buzz

Hed: بیشترین جستجوی برندهای برندفی در ماه آوریل

دک: اپلیکیشن ،ید زیبایی و تحقیقاتی که به دلیل ،ابی‌های محصولات و پیشنهادات فریبنده‌اش معروف است، به دلیل فشارهای اقتصادی مداوم، استفاده از آن به بیش از 90000 کاربر ماهانه افزایش یافته است.

بدن:

رکود تا چه حد می تواند گفتمان زیبایی را فریب دهد؟

با توجه به تحقیقات زیبایی و ،ید اپلیکیشن برندفی مگ پراید – که در سال 2018 راه اندازی شد و تا کنون بیش از 90000 کاربر ماهانه دارد – بسیار.

پراید گفت: «ما شاهد افزایش تعداد کاربران و جلسات فعال بوده‌ایم زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه برای محصولات مورد علاقه‌شان هستند، بدون اینکه کیفیت را به خطر بیندازند. جستجو برای این جایگزین های قابل مقایسه و در عین حال من، کیف پول تشدید می شود.

در ماه آوریل، Drunk Elephant به ،وان پرجستجوترین نام تجاری در این برنامه شناخته شد، و skus قهرمان این برند معمولاً (در هر دو انجمن و در رتبه‌بندی‌های شباهت ایجاد شده توسط تحلیل‌های خود برندفی) با پیشنهادات The Ordinary و The Inkey List مقایسه می‌شود.

Sol de Janeiro در ماه آوریل به ،وان اولین برند مراقبت از بدن ظاهر شد که 10 برند برتر را به خود اختصاص داد، و در حالی که گفتمان مراقبت از مو مسلماً در این برنامه کمتر شایع است، ماسک بازگرد، R-Peptide 4×4 Revolution Beauty اخیراً توسط برندفی شناسایی شد. یک فریب برای ماسک موی ترمیم کننده مولکولی K18. قیمت آنها به ترتیب 11.99 و 75 دلار است.

در همین حال، Elf Cosmetics خود را به ،وان یک تالار مشاهیر برندفی تثبیت کرده است. این برند در کنار برندهایی مانند Charlotte Tilbury و Rare Beauty یکی از رایج‌ترین برندهای مورد اشاره است، ی،ی برای محصولاتی مانند Putty Blush و Halo Glow Liquid Filter.

برترین برندهای جستجو شده برندفی در آوریل 2023.

  1. فیل مست
  2. شارلوت تیلبری
  3. زیبایی کمیاب
  4. فنتی بیوتی
  5. دستور العمل درخشش
  6. لوازم آرایشی تارت
  7. تاچا
  8. آرایش توسط ماریو
  9. براق تر
  10. سول دوژ،رو




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،-elephant-charlotte-tilbury-and-rare-beauty-a،-top-searched-،nds-on-،ndefy-1235635407/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با