فروشنده بهداشت و زیبایی در بریتانیا Boots به عنوان شریک رسمی زیبایی برای برنامه تلویزیونی Love Island نامگذاری شد


چه؟ فروشنده بهداشت و زیبایی در بریت،ا Boots به ،وان شریک رسمی زیبایی برای سومین سری متوالی برنامه تلویزیونی ITV2 Love Island انتخاب شده است.

جزئیات به ،وان بخشی از این همکاری، ویلا میزبان برنامه تلویزیونی، محصولات Boots را از 13 دسته مختلف از جمله آرایش، عطر، مراقبت از پوست، دندان، لوازم آرایشی و محصولات محافظ ضد آفتاب با نام تجاری سلطان عرضه می کند.

کمپین بازاریابی 360 Find the Ones نیز باز خواهد گشت که به مصرف کنندگان کمک می کند محصولاتی را که روی صفحه می بینند پیدا کنند.

چرا؟ پیتر مارکی، مدیر ارشد بازاریابی در Boots می‌گوید: «ما از بازگشت به ویلای Love Island به ،وان شریک زیبایی رسمی برای سومین بار بسیار هیجان‌زده هستیم. این همکاری برای ما بسیار خوب عمل می کند و به ما امکان می دهد مارک های خود را در مقابل مخاطبان درگیر از مشتریان جدید و فعلی به نمایش بگذاریم. در زمستان امسال، ما می‌خواهیم مشتری، را که به دنبال بهبود رژیم‌های زیبایی خود هستند یا کیف‌های آرایش خود را ارتقا دهند، تشویق کنیم تا ظاهر جزیره‌ای را برای خود در خانه امتحان کنند.»


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/uk-health-and-beauty-retailer-boots-named-as-official-beauty-partner-for-tv-s،w-love-island/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با