با وجود افزایش درآمد ناشی از تورم، زیبایی انبوه شاهد کاهش فروش واحد در سال 2022 بود.
در دسته دوش و حمام، تنها دو پیشنهادی که شاهد افزایش فروش واحد بودند، لایهبردارها و اسکرابها (افزایش 24 درصدی نسبت به سال قبل، با Tree Hut و دکتر تیل در میان برندگان بزرگ این افزایش) و مجموعههای هدیه حمام و دوش بودند. (95 درصد افزایش).
در حالی که صابون شاهد کاهش 9.8 درصدی در فروش واحد بود، آنا مایو، معاون محتوا و استراتژی، زیبایی در NielsenIQ، خاطرنشان میکند که برندهای مرد محور مانند دوک کانن و دکتر اسکواچ در سال 2022 شتاب زیادی را تجربه ،د. در همین حال، در بخش مراقبت از مو ، نظافت مردانه شاهد یکی از معدود افزایش فروش واحدها بود که نسبت به سال گذشته 3.4 درصد رشد داشت.
از نظر مراقبت از پوست صورت، مایو ،وماً کاهش 1.9 درصدی کل فروش واحد را با کاهش علاقه مصرفکننده به این دسته مرتبط نمیداند: «مردم روالهای مراقبت از پوست خود را در طول همهگیری گسترش دادند، و اکنون آنها را حفظ میکنند، اما نه. ،وماً آنها را رشد داد – اگر آنها به یک روال پنج یا شش مرحله ای رفتند، به نوعی همانجا می ماندند.
در حالی که آرایش چشم نیز با کاهش فروش کلی واحد مواجه بود، آرایش صورت به طور قابل توجهی شاهد افزایش کلی در متریک بود که ناشی از افزایش رژگونه (افزایش 13.2 درصدی در فروش واحد)، برنزه (افزایش 17.7 درصدی) و کانسی، (افزایش 6.6 درصدی) بود. ).
در اینجا، فروش دلار و عملکرد فروش واحدهای زیبایی انبوه بر اساس دسته بندی در سال 2022، به ازای NielsenIQ.
- +3.5 درصد، فروش دلار
- -12.9 درصد، فروش واحد
2. مراقبت از پوست صورت:
- +6.6 درصد، فروش دلار
- -1.9 درصد، فروش واحد
3. رفع موهای زائد:
- +3.6 درصد، فروش دلار
- -3.8 درصد، فروش واحد
4. مراقبت از مو:
- +3.8 درصد، فروش دلار
- -4.2 درصد، فروش واحد
5. لوازم آرایشی چشم:
- +4.8 درصد، فروش دلار
- -3 درصد، فروش واحد
6. لوازم آرایشی صورت:
- +11.3 درصد، فروش دلار
- +3.5 درصد، فروش واحد
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/m،-beauty-sales-in-2022-per-nielseniq-1235504358/