عاطی ماتیک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید. از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است.

بعد از انجام این مراحل می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و برای خرید ارزهای دیجیتال ازجمله ارز دیجیتال ماتیک اقدام کنید. برای فروش ارز دیجیتال هم بعد از ورود به حساب کاربری‌تان می‌توانید عملیات فروش ارز ماتیک را انجام دهید. بعد از فروش، پول به همان حسابی که به صرافی متصل کرده‌اید، واریز می‌شود. به این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین اتریوم نیز داده شده چرا که ماموریت اصلی پالیگان، ایجاد راه‌ حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در شبکه اتریوم است. پس از خرید MATIC یا خرید پالی گان، بهتر است آن را در یککیف پول امن ارز دیجیتالنگهداری کنید.

  • ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند.
  • این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند.
  • کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود.
  • برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت.
  • گفتنی است پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX، جامعه ارزهای دیجیتال به‌شدت به ذخیره دارایی‌ها در کیف پول‌های سرد تمایل پیدا کرده‌ و اعتماد به صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین رو به کاهش است.

ارز ماتیک روی بسترهای ERC-20 و , Polygon,BEP-20, Solana راه اندازی شده و به ترتیب کیف پول های زیر بهترین کیف پول برای نگهداری آن است. با استفاده از گزینه “واریز ریالی” وجوه را به کیف پول خود اضافه کنید، این گزینه در بخش حسابداری قرار دارد. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید.

بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید.

خرید رمزارز ماتیک

ارز MATIC در تعداد محدودی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی لیست شده است. صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است.

در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . با هدف افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش فارسی زبانان عزیز، کلیه خدمات آموزشی این مجموعه در سطوح مبتدی و متوسطه رایگان می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوای این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. قبل از اینکه شروع کنیم دنبال کردن مارو در شبکه های اجتماعی آستریک آکادمی فراموش نکنید. تا علاوه بر آگاهی از آخرین مباحث و اخبار آموزشی حمایت خودتونو رو از این مجموعه، برای تولید محتوای بیشتر و بهتر اعلام کرده باشید. پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند.

کیف پول مث ولت (Math Wallet) چیست؟

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. بعد از رسیدن به اوج قیمتی خود اصلاح قیمتی را در پیش گرفت و این اصلاح تا محدوده 0.6دلار پایان یافت . اپلیکیشن مجموعه ” پی ام ایکس چنج ” دارای دو نسخه آندروید و ios می باشد .

برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل فروش ارز را طی کنید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزپایا است.

البته صرافی نوبیتکس امن است؛ اما همیشه امن‌ترین مکان برای ذخیره‌سازی سرمایه شما یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبری است که کلید خصوصی حساب شما را در اختیار خودتان قرار می‌دهد. آردانا، یک اکوسیستم غیرمتمرکز استیبل کوین بر روی کاردانو، روز ۲۴ نوامبر (۳ آذر) اعلام کرد که توسعه پروژه را به‌دلیل بی‌ثباتی بودجه و بلاتکلیفی در جدول زمانی متوقف کرده است. این اکوسیستم متشکل از استیبل کوین دی‌یو‌اس‌دی ، توکن حاکمیتی دانا و یک صرافی غیرمتمرکز به نام داناسواپ بود.

این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود. از نظر تجاری، زنجیره های جانبی پالی گان از نظر ساختاری برای حمایت از انواع پروتکل های مالی غیرمتمرکز موجود در اکوسیستم اتریوم طراحی شده اند. در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد. این می تواند پالی گان را به یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز لایه دوم بدل کند. ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند. اگر موفق به انجام این دو هدف شود می‌تواند پیشرفت بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایجاد کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار