عاطی ماتیک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

ازبکستان در حال آماده شدن برای پذیرش چارچوب جدید قانونی برای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ است و در همین راستا نهادهای نظارتی این کشور اولین مجوزهای رسمی حوزه ارزهای دیجیتال را صادر کرده‌اند. ناظر اصلی بازار ارزهای دیجیتال ازبکستان ، طبق اعلامیه رسمی که منتشر کرده است، خبر از اعطای مجوز فعالیت برای دو پلتفرم معاملاتی در این کشور داده است. گفتنی است از ژانویه ۲۰۲۳، صرفاً شرکت‌های دارای مجوز، مجاز به ارائه خدمات به شهروندان ازبکستان خواهند بود. برای نگهداری، دریافت و ارسال پالیگان می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی مثل متامسک، Fortmatic، Math Wallet و… از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند.

  • با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند.
  • پلتفرم پالیگان، صرفا برای ایجاد یک دارایی دیجیتال به وجود نیامده است، بلکه یکراه حل لایه ۲برای افزایش مقیاس پذیری و کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم (گس اتریوم) است.
  • صرافی‌های بیت‌هامب، آپ‌بیت، کوینون، کوربیت و گوپکس روز گذشته اعلام کردند که معاملات توکن ویمکس در روز ۸ دسامبر (۱۷ آذر) متوقف خواهد شد.
  • Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد.
  • به همین ترتیب شما می توانید با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر بلاک چین اتریوم را تنها در چند ثانیه انجام داده و از مقیاس پذیری بالای شبکه لذت ببرید.

این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. فروش و خرید اتریوم کلاسیک خرید و فروش اتریوم کلاسیک به عنوان یک ارز دیجیتال قدیمی و پرطرفدار در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. فروش و خرید لایت کوین لایت کوین برای حل مشکلات بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. شرکت کانسنیس که کیف پول متامسک را اداره می‌کند در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در به‌روزرسانی اخیر هیچ تغییری در داده‌هایی که این پلتفرم از کاربران خود جمع‌آوری می‌کند ایجاد نشده است. این بیانیه در واکنش به انتقادات برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که اعلام کرده بودند متامسک در به‌روزرسانی اخیر خود IP و آدرس کیف پول کاربرانش را جمع‌آوری می‌کند.

با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. نهاد نظارتی کشور بلژیک در خصوص دارایی‌های رمزنگاری‌شده‌ای که باید به‌عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شوند اظهارنظر کرده است.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک

عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند. لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید. در ادامه به نحوه خرید و فروش کوین متیک در والکس و کارمزد آن خواهیم پرداخت.

فروش و خرید متیک پالیگان (MATIC)

آخرین و به روز ترین اخبار پالی گان (ماتیک) را در این بخش از آکادمی آستیریک دنبال کنید. خیر؛ ارز متیک بر طبق مکانیزم اثبات کار یا PoW چیده نشده است و نمی‌توان آن را استخراج کرد. این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال نیز با شتابی فراوان در حال بیشتر شدن است.

قیمت ارز ماتیک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۴ دلار است و این ارز، طبق داده‌های سایتCoinMarketCap، هجده امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. کافیست با وارد کردن آدرس کیف پول متیک والکس در ولت شخصی خود، میزان ارز مدنظرتان را به والکس انتقال داده و آن را در بازار MATIC والکس بفروشید. شما همچنین می‌توانید برای آن مقدار ارز متیک که قبلاً از والکس خریداری کرده‌‌اید و کماکان در کیف پول این صرافیست، سفارش فروش ثبت کنید و آن را در والکس بفروشید.