شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ دیزل کمیته | allescape

شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ دیزل کمیته | allescape

قلم ابزاری است برای فرار از واقعیت، واقعیت تلخ زندگی روزمره که هر ثانیه با آن درگیر هستیم. عمر آدمی اجازه نمی‌دهد تا به همه جا سفر کند، اما می‌تواند بر بال قلم نشست و بر فراز آسمان خیال پرواز کرد. برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید. تعداد افراد شرکت کننده در اتاق فرار باغ کتاب، بستگی به سناریو دارد و شما می‌توانید با هماهنگی پرسنل پذیرش این مجموعه، بهترین خاطره را تجربه کنید.

  • اما خوشبختانه پادزهر آن توسط یک دانشمند پیدا شده و شما باید پادزهر را زودتر از قاتل­ آقای دانشمند پیدا کنید و نسل بشر را نجات دهید.
  • درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است.
  • برخی معتقد‌ند که مسابقه‌ای در سال ۱۳۷۴ شمسی در ایران پخش می‌شد که نمونه‌ی ابتدایی از اتاق فرار به شمار می‌آید.
  • در این ژانر دکور، موسیقی و فضاسازی نقش اساسی در هیجان شرکت کننده، حس واقعی بودن داستان و فضا را دارد.

برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. همراهان عزیز در آخرین روزهای ارسالی ۱۴۰۱ هستیم لطفا زودتر اقدام بفرمایید. سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید. شما و دوستانتان یک تیم کاراگاهی هستید که سعی دارید نسل بشر ادامه‌­دار باشد؛ متاسفانه یک بیماری خطرناک شیوع پیدا کرده و خیلی‌­ها را به کام مرگ کشانده است.

مگنت شیشه پاک کن آکواریوم سوبو

اتاق فرار ذهن برتر واقع در باغ کتاب تهران، یکی از جذاب‌ترین فضاهایی است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان وقت بگذرانید. چالشی‌ترین سناریوها با حل معماهای مختلف و متنوع، از ویژگی‌هایی است که در این فضا تجربه می‌کنید. در محیطی بسیار وحشتناک باید بتوانید رمز و راز قتل های صورت گرفته را با حل معماهای شیطانی پیدا کنید. دست یافتن به پاسخ معما و رمزگشایی از قتل ها باعث میشود بتوانید هویت قاتل را کشف کنید و قطعا از رخ دادن جنایت های بعدی جلوگیری می کنید. یکیاز خوبی های این اسکیپ روم این است که در طول بازی می توانید تعداد نفرات گروه را کم یا زیاد کنید. اگر عاشق ژانر وحشت باشید و بخواهید سری به ترسناک ترین اتاق فرار تهران بزنید، باید اسکیپ مستر در شرق تهران را به یاد بیاورید.

سرعت خرید را لمس کنید

برای چت در واتس اپ پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید. روانشناس معروفی که شایعه شده هر کسی با هر مشکل روانی فقط چهار روز با شخص بیلدر تحت درمان قرار بگیرد کاملا به بهبودی میرسد. اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید. این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند. اتاق فرار یتیم خانه و پیچ اشتباهی، از محبوب‌ترین سناریوهایی است که می‌توانید تجربه کنید. برای رفتن به این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید و به همراه دوستان‌تان در این مکان حضور پیدا کنید. اما تفاوت اصلی آن‌ها با اتاق فرارهای امروزی در خط داستانی، تم و شکل بازی، قوانین و… بود که بیشتر می‌توان آن‌ها را الهام‌بخش اتاق‌ فرار‌های امروزی ترسناکترین اتاق فرار دانست. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار