شش عملی نکات در مورد بهترین کارت گرافیک و توییتر.

کارت گرافیک RTX 3070 گیگابایت پس از مدل بالا بهترین کارت گرافیک برای فتوشاپ به حساب میآید که از نسل دوم هستههای RT به همراه نسل سوم هستههای تنسور استفاده میکند و به همین دلیل قابلیتهای ری ترسینگ و DLSS آن به اندازه قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. این کارت بهترین انتخاب برای کسانی است که علاوه بر کارهای گرافیکی به گیمینگ هم علاقه دارند و از نظر عملکرد نیز قابل مقایسه با نسل قبلی کارتهای گرافیک RTX نیست. علاوه بر این توان طراحی گرمایی آن هم 160 وات است، در حالی که این رقم برای مدل قبلی 230 وات است. CORBA (نگاه کنید به زیر) معماری قدیمی اما مشابهی است که میتواند برای مقایسه استفاده شود، اما OpenAIR بهطور خاص برای تحقیقات هوش مصنوعی ایجاد شدهاست، در حالی که CORBA یک استاندارد کلی تر است. کارتهای گرافیکی طی چند سال گذشته مدام در حال پیشرفت و بهبود بودهاند و به همین دلیل کسانی که چندین سال از بازار این محصولات دور بودند ممکن است در نگاه اول تنوع محصولات مختلف در این قسمت برایشان گیجکننده باشد.

علاوه بر این میتوانید نیم نگاهی هم به رزولوشن 1440p داشته باشید. شما با این کارت میتوانید با رزولوشنهای 1440p و 4K کار کنید و از آنجایی که این کارت علاوه بر اینکه بهترین گرافیک برای فتوشاپ را در اختیار شما قرار میدهد، برای گیمینگ نیز مناسب است و میتوانید علاوه بر کار از بازیهای روز دنیا نیز لذت ببرید. اگر کارتهای بالا از بودجه شما فراتر هستند، گزینه اقتصادی که میتوانید در نظر داشته باشید XFX Radeon RX 580 است. بدون شک کارت گرافیک AMD Radeon RX 6800 بهترین کارت گرافیک ای ام دی برای رندر می باشد که سرعت پردازش بالای آن میتواند نیاز شما در این زمینه را بهطور کامل پوشش دهد. AMD Radeon RX 6700 XT نام دومین پردازنده گرافیکی AMD در لیست بهترین کارت گرافیک های AMD می باشد. اما برای کارتهایی که هم اکنون پائین تر از قیمت پیشنهادی توسط تولیدکننده عرضه میشوند، این نشاندهنده دومین مورد مقرون به صرفه درست پس از RX 6650 XT می باشد. این کارت گرافیک برای کسانی که به دنبال خرید بهترین کارت گرافیک برای طراحی گرافیکی هستند، اما بودجه کافی برای خرید مدل 5000 را ندارند بهترین انتخاب است.

این کارت شاید جدیدترین کارت گرافیک AMD در بازار نباشد ولی بعنوان یکی از قوی ترین کارت های گرافیک AMD برای بازی شناخته شده است که از دید پلازا بهترین کارت گرافیک AMD برای بازی 4K نیز می باشد. این کارت با هدف جلب توجه کاربران با بودجه محدود وارد بازار شده و با وجود اینکه شاید نتوان آن را بهترین گرافیک برای فتوشاپ به حساب آورد، اما گزینه مناسبی در این بازه قیمتی است و عملکرد بسیار خوبی هم در رزولوشن 1080p دارد. این کارت قادر است از تمامی نرم افزارهای گرافیکی و همچنین بازیها با رزولوشن 2560 در 1440 پشتیبانی کند و میتواند به عنوان یک میانرده انتخاب مناسبی برای شما باشد. کمپانی ریزر دست شما را در انتخاب کانفیگ این لپ تاپ بسیار باز میگذارد! ” و یا:”کدام لپ تاپ بهتر است؟ MacBook Air، MacBook 14 یا 16 برخی از بهترین مدلهای لپ تاپ در دنیا هستند. لپ تاپ های ایسر Acer لپ تاپ هایی هستند که به نسبت سخت افزار قیمت بسیار مناسبی در بین دیگر لپ تاپ ها دارند. مهمترین نکته این است که این کارت با وجود قیمت کمتر نسبت به مدل بالاتر خود به راحتی میتواند ویدیوها و تصاویر با رزولوشن بالا را ویرایش کند و بسیار بعید است که در انجام وظایف سنگین به مشکل خاصی بربخورد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار