شش روند برای تماشا در رده سلامت – WWD


تعهد مصرف‌کننده به سلامتی مانند گذشته در حال رشد است. بر اساس گزارش موسسه جه، سلامتی، انتظار می‌رود بازار جه، تا سال 2025 به 7 تریلیون دلار برسد و مراقبت‌های شخصی و زیبایی به ،وان بزرگترین بخش پیشتاز باشد.

تا حدی به لطف همه‌گیری، نحوه نگرش مصرف‌کنندگان به سلامتی به شدت تغییر کرده است. یک گزارش سال 2022 از تحقیقات Wakefield بیان می‌کند که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها حداقل یک تمرین سلامتی پیشگیرانه در هفته انجام می‌دهند.

با این حال، همانطور که مصرف کنندگان به دنبال محصولات و خدمات فعال هستند، آنها همچنین به دنبال گزینه هایی هستند که چند منظوره هستند و بنابراین به آنها اجازه می دهد حدا،ر بهره را از کارهای روزمره خود ببرند و در عین حال راحتی را به حدا،ر برسانند، طبق McKinsey & Company. حلقه پوشیدنی Oura که مجموعه‌ای از بینش‌های سلامتی را در مورد خواب، فعالیت و ضربان قلب ارائه می‌کند، یکی از مواردی است که به دلیل قابلیت‌های چند بعدی آن محبوبیت پیدا می‌کند.

با افزایش تقاضای مصرف کننده و رشد دسته بندی ها، روندهای خاصی پیشتاز هستند. در اینجا نگاهی به شش بخش سلامتی داریم که انتظار می‌رود در سال 2023 افزایش یابد.

تن، اندام جامع و ،یبی:

ملیسا وود تپربرگ

ملیسا وود تپربرگ

حسن نیت

از آنجایی که مردم شروع به تمرکز بر سلامتی کلی ،د، چند سال گذشته رونق تن، اندام را آغاز کرد. با این حال، روال های سالم مصرف کنندگان در طول COVID-19 تکامل یافته و روندهای خاصی همچنان ادامه دارد. در حالی که عضویت در باشگاه و حضور در ک، های داخل استودیو به آرامی به تعداد قبل از همه گیری افزایش می یابد، مصرف کنندگان همچنان به سیستم عامل های تن، اندام دیجیتال متعهد هستند.

مت پاول، معاون و مشاور ارشد صنعت ورزش گروه NPD، قبلاً به WWD گفته بود که مصرف کنندگان به دنبال “انعطاف پذیری، سهولت دسترسی، چیزهایی هستند که می توانند همه کاره باشند.”

با این کار، سازندگان کوتاه‌مدت و در دسترس مانند ملیسا وود تپربرگ، که بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در کانال‌های اجتماعی جمع‌آوری کرده است، همچنان به گسترش پلتفرم‌های خود با تمرین‌های جدید و محتوای سلامتی اضافی ادامه می‌دهند.

بر اساس گزارشی از انجمن صنعت ورزش و تن، اندام، ارتباط ذهن و بدن نیز کلیدی شده است زیرا مردم به دنبال گزینه های کل نگر هستند که به طور همزمان به سلامت ذهنی و جسمی آنها مانند یوگا و پیاده روی اهمیت می دهند.

راه حل های یائ،:

استلا ویا

چند سال گذشته مجموعه‌ای از برندهای جدید متمرکز بر یائ، را معرفی کرده‌اند: Womaness، Pause Well-Aging، Wile، Stella Via و Stripes توسط Naomi Watts. به گفته مدیر اجرایی و ،یدار اصلی WSL Strategic Retail Wendy Liebmann، این روند به این زودی ها کاهش نخواهد یافت، زیرا انتظار می رود در سال 2025، 1 میلیارد نفر در یائ، قرار گیرند.

او گفت: «مطمئناً افراد زیادی، افراد مشهور و غیرمشهور، شروع به بازی در فضا می‌کنند… چیزی که ما فقط می‌بینیم، آغاز بحث در مورد یائ، است.

،ده فروشان نیز توجه کرده اند، مانند Ulta Beauty، که میزبان The Menopositivity Tour، یک برنامه آموزشی موبایلی با Womaness برای آموزش مصرف کنندگان در طول ماه آگاهی از یائ، بود. لیبمن گفت: با این حال، با ظهور مجموعه ای از مارک های مستقل، صنعت مراقبت های بهداشتی و شرکت های بزرگتر (مانند Amyris در توسعه Stripes) احتمالاً شروع به سرمایه گذاری یا حمایت از این فضا خواهند کرد.

خوراکی ها:

مکمل هوشمند Heights

مکمل ها یک دسته کلیدی هستند که مصرف کنندگان به ،وان وسیله ای برای حمایت راحت و مقرون به صرفه از سلامت کلی نگاه می کنند. و در حالی که آدامس ها بسیار محبوب بوده اند، برندها با فرمت های دیگر بازی می کنند.

لیبمن گفت: «مقوله‌ها، مانند ویتامین‌ها و مکمل‌های معدنی، واقعاً به اشکال دیگر در حال گسترش هستند، چه مواد مایع IV، قطره‌ای، آب تزریق شده، میله‌ها یا پودرها. «مخصوصاً در مورد ،یداران جوان‌تر که، بله، هنوز ویتامین‌ها را مصرف می‌کنند، اما آنها همچنین می‌خواهند آن‌ها را به شکل‌های مختلف، آسان‌تر و در حال حرکت، استفاده کنند».

برندها پاسخ داده اند: سورس شکلات را انتخاب می کند. Kindroot پاستیل انجام می دهد. Glow Beauty Fuel همه آن را در یک نوار خوشمزه قرار می دهد و 8Greens همه آن را در یک آبنبات چوبی می پیچد.

علاوه بر این، مصرف‌کنندگان به دنبال گزینه‌هایی هستند که راه‌حل‌های من،ی را ارائه می‌دهند، مانند مکمل‌های سفارشی Nutrafol برای رشد مو، مراقبت‌های شخصی با نسخه Musely، آدامس‌های خواب Olly یا مکمل هوشمند Heights که از سلامت مغز حمایت می‌کند، زیرا ویتامین‌هایی که از خلق و خوی حمایت می‌کنند 43 درصد افزایش یافته‌اند. به چرخش.

نقاط خدمات:

اوج

اوج

حسن نیت

لیبمن توضیح داد که مجموعه‌ای از «فناوری‌ها و خدمات یا ابزارها وجود دارد که ما در طول سال آینده شاهد آن‌ها خواهیم بود، زیرا مردم فقط سعی می‌کنند بفهمند که چه راه‌هایی وجود دارد که می‌توانند خوب شوند… شما می‌تو،د گسترش را ببینید. از آن نوع خدمات در مراکز ،ید یا ویترین فروشگاه‌ها، همانطور که در تخصص ما است، اما من فکر می‌کنم که در سال 2023 بیشتر شاهد آن باشیم.»

خواه یک حمام یخ در Remedy Place، یک HydraFacial در Sep،ra، یک درمان باروری در Mecca Cosmetica یا یک نوار جدید سریع صورت در هر گوشه، خدمات سلامتی همچنان گسترش می‌یابد و سرمایه‌گذاران توجه می‌کنند. در ماه دسامبر، Heyday یک تمدید 12 میلیون دلاری سری B و در این ماه Glowbar یک دور سری A 10 میلیون دلاری را تضمین کرد. مصرف کنندگان با قصد ،ج ، از این موضوع حمایت می کنند. طبق گفته McKinsey، حدود 45 درصد از مصرف کنندگان قصد دارند در سال آینده بیشتر برای خدمات یا خدمات مبتنی بر برنامه هزینه کنند.

پوشیدنی ها:

حلقه اورا

مصرف کنندگان امور را به دست خود گرفته اند – به م،ای واقعی کلمه. پوشیدنی ها به کاربران این امکان را می دهند که تقریباً تمام جزئیات مربوط به سلامت کلی خود را ردیابی کنند. و در حالی که سال‌ها پیش، Fitbit و Apple Watch از محبوبیت خاصی برخوردار بودند، این دسته با فناوری‌های به روز و مدالیته‌های شیک‌تر شکل پیچیده‌تری به خود گرفته است (به راحتی حلقه Oura فکر کنید). بر اساس تحقیقات گراند ویو، انتظار می رود این بازار جه، تا سال 2030 به نزدیک به 200 میلیارد دلار برسد.

برندها با گزینه های منحصر به فرد به این من،ت برخاسته اند. Thera،y’s SmartGoggles هم به ،وان ماسک چشم و هم به ،وان ماساژور چند کار را انجام می دهد. ساعت بدون چهره نواچ ادعا می کند که استرس را یک ساعت جلوتر از زمان پیش بینی می کند. حسگر زیستی هیدراسیون Nix سطح هیدراتاسیون را در طول تمرین ردیابی می کند. و شبیه به Oura، ووپ داده های سلامتی را از طریق یک مچ بند شیک و محتاطانه ردیابی می کند.

درمان های سنتی:

تعادل چرخه الی،

در حالی که مقوله سلامتی مطمئناً فضایی نوآورانه است، درمان‌های آزمایش شده و واقعی هرگز از مد نمی‌افتند.

“من فکر می کنم قطعات جدید از جهاتی، قطعات قدیمی هستند. این نوع درمان های دنیای قدیم، و منظور من منفی نیست. منظورم این است که فقط نوعی چیزهای سنتی که مادر، مادربزرگ یا هر چیز دیگری به شما گفته است،” لیبمن گفت. آنها مطمئناً تولدی دوباره داشته‌اند و من فکر می‌کنم آنها مناطقی هستند که ما شاهد بازی‌های بهتری خواهیم بود.»

در حالی که لیبمن از تهیه چای با زردچوبه در خانه به ،وان یک درمان طبیعی برای مردم یاد می کند، مارک هایی نیز به بازار آمده اند که داروهای طبیعی یا سنتی را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار می دهند. به ،وان مثال، لولو جی طب سنتی چینی را با برند خود Elix که درمان‌های گیاهی شخصی‌سازی شده را برای حمایت از چرخه‌های هورمونی ،ن ارائه می‌کند، به توده‌ها آورده است. اوما مواد و روش‌های سنتی آیورودا، مانند ،اشیدن زبان و مکمل‌های گیاهی را به بازار می‌آورد. به طور مشابه، Mojave Desert Skin Shield یک روغن کشنده سم زدایی ارائه می دهد. برندهایی مانند اینها، همراه با داروهای سنتی خانگی، برای رشد مداوم در موقعیت من،ی قرار دارند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/wellness-what-to-watch-1235460314/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با