سنجش موفقیت سفر اینفلوئنسر تارته در دبی – WWD


از زم، که سفر اینفلوئنسر Tarte به دبی در اواسط ژانویه به TikTok رسید، گمانه زنی های زیادی در برنامه رسانه های اجتماعی مبنی بر عدم موفقیت آن وجود داشت. برخی از کاربران حتی به آگهی های شغلی اشاره کرده اند تا نشان دهند که به دلیل موفقیت آمیز نبودن سفر، ا،اج شده است.

به نظر می رسد این ادعاها نادرست است. در حالی که تارت از اظهار نظر در مورد شایعات یا تأثیر آن بر فروش خودداری کرد، یک منبع به Beauty Inc گفت که این سمت ها – هماهنگ کننده ارشد بازاریابی و مدیر بازاریابی برند – مدتی است که باز بوده و به دلیل این سفر ا،اج نشده است.

و در حالی که تاثیر فروش این سفر هنوز مشخص نیست، داده‌های Tribe Dynamics نشان می‌دهد که تارته در واقع از مزایای افزایش تعامل در رسانه‌های اجتماعی بهره برده است و ارزش رسانه‌ای ،ب‌شده خود را ماه به ماه تقریباً دو برابر کرده است.

EMV بر اساس تعاملی که این محتوا از کاربران دریافت می کند، و همچنین پلتفرمی که این محتوا در آن منتشر شده است، ارزش منحصر به فردی را به یک قطعه محتوا اختصاص می دهد، و این ارزش را به برندهای ذکر شده در این محتوا نسبت می دهد.

بر اساس گزارش Tribe، تارته 19.4 میلیون دلار EMV بین 1 تا 25 ژانویه به دست آورد که از 10.9 میلیون دلار در ماه قبل، بیشتر به لطف افزایش استفاده از هشتگ #TrippinWithTarte در TikTok است.

در میان 50 شرکت کننده تأثیرگذار در زیبایی و سبک زندگی در این سفر، دختر TikTok “It” Alix Earle در 11 پست درباره این سفر، 797,438 دلار EMV به دست آورد، در حالی که دختران همکار، Monet McMichael و Xandra Pohl، 1.26 میلیون دلار و 1.17 میلیون دلار در مورد پست های EMV و 18 دلار دریافت ،د. سفر به ترتیب

و به نظر می‌رسد که بازدیدهای TikTok (حداقل در این مورد) به جستجوهای اینترنتی ترجمه می‌شوند: داده‌های Spate نشان می‌دهد که جستجوهای Google ایالات متحده برای Tarte در هفته 15 ژانویه، زم، که سفر در جریان بود، 35.8 درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشته است. .




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/measuring-the-success-of-،es-recent-dubai-influencer-trip-1235505253/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با