سر جان به نام مدیر خلاق آرایش کیلیان پاریس: انحصاری – WWD


پاریس – سر جان به ،وان اولین مدیر خلاق آرایش کیلیان پاریس انتخاب شده است، زیرا این برند زیبایی عمیق تر در قلمرو لوازم آرایشی رنگی می کاود.

کیلیان هنسی، بنیانگذار کیلیان پاریس، و آرایشگر افراد مشهوری مانند بیانسه، مری جی بلیج و سرنا ویلیامز، اولین بار در هتل ،تز در طول هفته مد پاریس با یکدیگر آشنا شدند.

سر جان که توسط بهترین دوستش با آن آشنا شده بود، گفت: «من چیزهای زیادی در مورد برند می دانستم. او من را به بوتیک نیویورک آورد و من در این دنیا غرق شدم. فقط مست بود

سر جان ادامه داد: “من چیزی را احساس کردم – مثل وای.” “این فوق العاده منحط بود.”

او به یاد آورد که همکاران فروش در آنجا می‌دانستند چگونه تحریک‌کننده باشند، مردم را بخندانند – یا سرخ شوند.

برای هنسی، زمان گسترش محصولات آرایشی رنگی برندش فرا رسیده است که در فوریه 2019 با رژ لب معطر Le Rouge Parfum، با الهام از عطر Kilian Paris’ Love, don’t be shy، عرضه شد.

کیلیان

Le Rouge Parfum، اولین مجموعه رژ لب های معطر کیلیان.

زک هیلتی/BFA.com

هنسی گفت: «ما می‌خواستیم ببینیم پاسخ مشتریان من به این برند که سلاح اغواگری دیگری به آنها می‌دهد چه خواهد بود.

او ادامه داد: «در نهایت، وقتی به این فکر می‌کنید که قوی‌ترین سلاح‌های اغواگری که یک زن می‌تواند در جیب خود داشته باشد، عطر و آرایش بهترین‌ها هستند.»

هنسی می‌گوید با یافتن عطر یا رنگ من، محصول آرایشی، افراد می‌توانند احساس بهتری در پوست خود داشته باشند و از دنیای بیرون محافظت کنند. او توضیح داد: «اما در عین حال، شما احساس زیبایی می‌کنید، می‌تو،د احساس جذاب‌تری داشته باشید.

هنسی گفت، ایده این است که امروز به مردم «زرادخانه کاملی از سلاح های اغواگری» ارائه دهیم.

هم او و هم سر جان فوراً می‌دانستند که به خوبی با هم کار خواهند کرد، و شروع به ایجاد یک کمد آرایش کرده‌اند.

سر جان گفت: «ما این شانس را داریم که در اینجا، که واقعاً جالب است، دوباره تعریف کنیم که زیبایی در تجمل به نظر می رسد. این چیزی است که هیجان‌انگیز است – نگاه ، به منظره، و اینکه چگونه چیزی جدید، تحریک‌آمیز خلق کنیم تا مردم چیزی را احساس کنند.

او افزود: «ما در نقطه عطفی هستیم، و نه فقط در لوازم آرایشی، بلکه در جامعه، برای تکان دادن همه چیز، جابه‌جایی چیزها و پرسیدن دلیل. “چرا” ما را به متفاوت بودن و همچنین سرکشی تحریک می کند.”

سر جان یک لو، قابل دسترس را در برند کیلیان پاریس شناسایی کرده است.

او گفت: “ارتباط بین تمایل به ورود به مردم، تمایل به داشتن شب و احساس خوب وجود دارد.” «رایحه و زیبایی، موازی هم هستند. آنها حواس را تحریک می کنند و ابتدا سوزن را به صورت احساسی به داخل حرکت می دهند. به همین دلیل است که من همیشه می گویم زیبایی یک احساس است.» سر جان ادامه داد. این چیزی نیست که همیشه بتو،د آن را ببینید.

او ادامه داد: «در آزمایشگاه، در توسعه محصول، در بازاریابی و روشی که ما می‌خواهیم وارد آموزش شویم، این یک گفتگوی واقعاً عالی را آغاز می‌کند که مردم – او، او و آنها – واقعاً به آن پایبند خواهند بود.» .

هنسی و سر جان ابتدا رژ لب‌های معطر Le Rouge Parfum را با بسته‌بندی قابل‌پر ، مجدد بازسازی کرده‌اند.

هنسی گفت: “،صر دوم این است که ما احساس می کنیم در دنیای امروز، ،ن در شب چیزهای زیادی حمل می کنند، به طوری که ما می خواهیم رژ لبی کوچکتر و باریک تر داشته باشیم.”

اولین ،اصر آرایش جدید این برند در پاییز 2024 رونمایی خواهد شد. اما در این بین، این زوج در حال ارزیابی مجدد محصولات آرایشی و بهداشتی رنگی کیلیان پاریس و همچنین فضای پیرامون آنها هستند.

هنسی استدلال می‌کند: «شعار این برند، «خجالتی نباش»، با «مالکیت در شب» همراه است. “شب، شما می خواهید ظاهری جسورتر داشته باشید. شما در واقع می تو،د با جنبه های مختلف شخصیت هر، بازی کنید.

سِر جان، با تأکید بر اینکه چگونه از این نظر، Kilian Paris با ا،ر برندهای دیگر که با محصولات روزانه وارد آرایش می شوند، مخالف است، گفت: “واقعاً دیدن برندی که واقعاً می خواهد به بعد از ظهر متمایل شود، جذاب است.”

لوازم آرایشی رنگی کیلیان پاریس مطابق با موقعیت تند عطرهای آن خواهد بود که نام هایی مانند Good Girl Gone Bad، Vou،-vous Coucher Avec Moi، Woman in Gold و Straight to Heaven دارند.

نامزدهای بنیاد عطر 2020

Rolling in Love اثر کیلیان

ع، از بنیاد عطر

هنسی، که قصد دارد به مردم یک آرایش کامل بدهد، گفت: «این نام‌ها نام‌های ظاهری هستند. “شما نمی تو،د این کار را فقط با لب انجام دهید، باید رنگ بیاورید. ما در این برند می‌دانستیم که به یک آرایشگر شگفت‌انگیز نیاز داریم تا ما را به آنجا ببرد.»

اینجاست که سر جان وارد می‌شود. او و هنسی برای ایجاد کمد لوازم آرایشی رنگی، ابتدا روی موارد ضروری تمرکز می‌کنند.

سر جان گفت: “من عاشق این هستم که چگونه چشمان رسا هستند.” آنها بسیار ارتباط برقرار می کنند. بنابراین، برای من، بعد از لب، چه راه‌های دیگری وجود دارد که بتو،م احساس کنیم، احساسی را برانگیزیم، یا کاری کنیم که مردم کمی بیشتر احساس کنند، جذاب‌تر، قدرتمندتر، و بیشتر در جایی که می‌خواهند بروند لنگر انداخته‌اند؟»

هنر آرایش سر جان در کمپین های تبلیغاتی کیلیان پاریس به نمایش گذاشته شده است که با عرضه اخیر عطر Can’t Stop Loving You در ژانویه آغاز شده است.

او قرار است در جلسات دیجیتالی پشت صحنه، آموزش آرایش TikTok و زندگی اینستاگرام بازی کند. طرفداران این برند می‌توانند در نظرسنجی‌ها شرکت کنند تا در تولید محصول، مانند سایه‌ها یا بافت‌ها، نظری داشته باشند.

ما شروع به ارتباط با مخاطبان خود خواهیم کرد، شروع به فرهنگ سازی خواهیم کرد، تا آنها بتوانند سرعت ما را احساس کنند، ضربان را احساس کنند، [and] سر جان گفت که گامی از دست نخواهد رفت.

هنسی قصد دارد برای هر ،صر از برند خود که متعلق به شرکت Estée Lauder Cos است، قصه گو باشد.

او گفت: «داستان‌ها همه درباره تحریک احساسات هستند. “آنها هستند که انسان ها را در سراسر جهان به هم متصل می کنند.”

در مجموعه کیلیان پاریس، همین سه یا چهار عطر پرفروش ترین در هر کشور در سراسر جهان هستند.

هنسی گفت: «مانند آهنگ‌های عالی، یک اپرای عالی، یک فیلم عالی، آن‌ها این ظرفیت را دارند که روح انسان‌ها را با هر پیشینه و فرهنگ شما لمس کنند.

آرایش نیز باید همین کار را انجام دهد.

ما می خواهیم همه احساس کنند که بخشی از زیبایی هستند. سر جان گفت: زیبایی برای همه ما برابر است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/sir-john-makeup-creative-director-kilian-paris-1235622071/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با