سرمایه گذاری به دست آمده از خط زیبایی پایدار Caliray – WWD


برند زیبایی پایدار Caliray یک دور سری A را مطرح کرده است.

این برند مستقر در کالیفرنیا که در سال 2021 توسط بنیانگذار Urban Decay راه اندازی شد، Wende Zomnir، بودجه جدیدی به رهبری True Beauty Ventures، صندوق سرمایه گذاری متمرکز بر زیبایی و سلامتی در مراحل اولیه توسط Rich Gersten و Cristina Nuñez دریافت کرد.

مجموعه Caliray شامل هشت محصول، از جمله Come Hell یا High Water Volumizing Tubing Mascara، SO Blown Blurring Collagen Peptide Primer و اولین مکمل تقویت کننده سلامتی آنها، Get Lit است که با مشارکت T،rne HealthTech ایجاد شده است، و یک ورودی با فرمول تمیز به دسته بندی اسپری که نزدیک به دو دهه پیش زومنیر نامی برای خود دست و پا کرد.

سرمایه گذاران در Caliray همچنین Hezy Shaked، موسس و رئیس Tilly’s، که از ابتدا درگیر بوده است، هستند.

شرایط این معامله فاش نشد، اما منابع صنعتی ،ن می‌زنند که این برند تا سال 2024 بین 20 تا 25 میلیون دلار ،ده‌فروشی خواهد داشت.

زومنیر که با شریک تجاری خود، جنا دوور، در حالی که در ساحل والیبال بازی می کرد، ملاقات کرد، گفت: “ما از شراکت با ریچ گرستن و کریستینا نونیز از True Beauty Ventures هیجان زده هستیم.” با همکاری در کنار این کارشناسان، آنها بیشتر به ما کمک خواهند کرد تا رشد، مقیاس و تعمیق سرمایه گذاری خود را در مشارکت فعلی خود با سفورا افزایش دهیم.

Caliray در سال 2021 مستقیماً به مصرف کننده راه اندازی شد و در ژانویه 2022 به ،وان بخشی از برنامه Planet Positive خود با Sep،ra به ،وان شریک ،ده فروشی انحصاری خود به نیروها پیوست.

به گفته منابع، این بودجه به دنبال توسعه دسته بندی برای Caliray و یک سال رشد برای این برند است، که طبق گفته منابع، فروش در سال جاری بیش از دو برابر خواهد شد.

با بودجه جدید، این برند که بر ایجاد محصولات با فرمول های تمیز، بسته بندی بازیافتی و نوآوری در پایداری متمرکز است، به سرمایه گذاری هنگفت در Sep،ra در ایالات متحده و کانادا ادامه خواهد داد. در حالی که آرایش در خط مقدم قرار دارد، زومنیر به Caliray به ،وان یک برند سبک زندگی فکر می کند و چند محصول دیگر در دسته سلامتی عرضه خواهد شد.

نونیز گفت: “ما از افزایش سرمایه گذاری خود در Caliray هیجان زده هستیم و به Wende به ،وان یک بنیانگذار زیبایی رویایی و برای بار دوم که قبلاً Urban Decay را به یک برند نمادین ساخته و با موفقیت تبدیل کرده است باور داریم.” Urban Decay بیش از یک دهه پیش توسط L’Oréal ،یداری شد.

گرستن افزود: “من بیش از 12 سال است که ونده را می شناسم، اولین بار زم، که او در Urban Decay بود با او آشنا شدم. او یک نماد صنعت است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که فرصتی برای مشارکت در Caliray با هم داریم زیرا او به دنبال ایجاد یک برند زیبایی ماندگار دیگر است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/caliray-،ns-investment-true-beauty-ventures-1235532966/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با