چه؟ بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده است، سازمان رقابت و بازار بریت،ا (CMA) از بررسی ادعاهای زیست محیطی تولیدکنندگان مواد غذایی، نوشیدنی، محصولات پاک کننده، لوازم بهداشتی و اقلام مراقبت شخصی خبر داده است.
جزئیات این تحقیقات هم شرکتهای چندملیتی بزرگی مانند Unilever و P&G و همچنین مارکهای مستقل کوچک را مورد بررسی قرار میدهد و میتواند اقدامات اجرایی علیه آنهایی که به ،وان «گرینشوا» شناخته شدهاند، انجام دهد.
چرا؟ سارا کاردل، مدیر عامل CMA به رویترز گفت: «ما نگران هستیم که بسیاری از ،یداران گمراه شوند و به طور بالقوه حتی برای محصولاتی که به نظر میرسند حق بیمه پرداخت میکنند. اکنون زمان خوبی برای ،بوکارها است تا رویههای خود را بازبینی کنند و مطمئن شوند که در چارچوب قانون عمل میکنند.»
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/uks-compe،ion-and-markets-aut،rity-to-review-environmental-claims/