زیبایی در تغییر شکل لباس – WWD


ظاهر زیبایی DIY را فراموش کنید. برای لباس‌های آرایشی، آن‌ها طبق اندازه‌گیری‌شده باقی می‌مانند، همانطور که – به م،ای واقعی کلمه – در Sch،arelli، جایی که گربه Doja با 30000 کریستال قرمز سواروسکی که هنرمند آرایش پت مک‌گراث با دست استفاده می‌کرد، به آنجا رسید.

لوید سیموندز، هنرمند آرایش، گفت: «آرایش کوتور در چند سال گذشته به سرعت در حال تغییر و تحول بوده است – در جهات مختلف، همه به یکباره». بسیاری از این تغییرات و ایده‌ها از سرعت خشمگین رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام و TikTok ناشی می‌شوند، جایی که مردم از سراسر جهان، اغلب به دور از فضاها و سیستم‌های مد سنتی، آزادند تا دنیای آرایش منحصر به فرد خود را برای خود و برای خود بسازند. لژیون پیروان آنها

سیموندز ادامه داد: «این پذیرش بیان قبلی رادیکال در آرایش، پیچیدگی‌های آن‌ها، خطوط استادانه، رنگ‌های فوق‌العاده و لوازم کریستالی، از نظر روحی بسیار شیک است و برای هر،ی که تلاش قابل توجهی برای ایجاد این ظاهرها انجام می‌دهد قابل دسترسی است.»

با این حال، آرایش مو و آرایش برای نمایش های مد به همان اندازه لباس های سفارشی خاص باقی می ماند که ایده پردازی و آزمایش آنها اغلب روزها طول می کشد.

آرایشگر لوسی بریج گفت: «آرایش کوتور باید استثنایی باشد. «این باید تأثیر بگذارد و لباس را تحسین کند.

او افزود: «ساعت‌های زیادی کار سخت برای طراحی‌های مد می‌گذرد، بنابراین این موضوع باید هنگام ایجاد یک آرایش آرایش مد نظر باشد. «کوچر خاص است. پس از آن، مصرف‌کنندگان می‌توانند طرح‌های آرایش را به شیوه‌ی خاص خود تطبیق دهند، از الهام گرفتن استفاده کنند، اما آن را برای زندگی روزمره خود بسازند.»

ایمان آیسی، طراح معتقد است که مد لباس و زیبایی، تمرینی از سبک هستند که آزادی بی‌نظیری را به ما می‌دهند.

او گفت: “شما می تو،د یک رویکرد بسیار واقع بینانه برای آرایش و آرایش مو یا برع،، یک رویکرد بسیار تئاتری داشته باشید.” شاید 20 یا 25 سال پیش اینطور نبود، زم، که مد لباس هنوز به مشتری توجه زیادی داشت. اما امروز می تو،د تجربی و خلاق باشید، با این ایده که ظاهر ممکن است در زندگی واقعی قابل تکرار نباشد، اما همیشه منبع الهام خواهد بود.

از جمله مواد مورد علاقه و امضای آیسی، رافیای طبیعی است، زیرا در بسیاری از فرهنگ های آفریقایی بسیار وجود دارد. او گفت: “بنابراین ایده این بود که سعی کنیم این فیبر را به آرایش نیز وارد کنیم.”

آیسی با مارچلو کاستا کار کرد که رویای مژه های ساخته شده از الیاف رافیا و مفهوم کار با تطابق رنگ بین مژه ها و ظاهر مد را در سر داشت.

آیسی گفت: «برای بقیه، تصمیم گرفتیم آن را ساده، اما بسیار زیبا، با رنگ پوست صاف و دهان نه چندان حاضر بازی کنیم تا لهجه را روی چشم‌های دیدنی و کمی عجیب نگه داریم.» “به همین دلیل است که آرایش مو نیز کاملا مینیمالیستی است.”

برای دیور، پیتر فیلیپس، مدیر خلاق و تصویر گریم کریستین دیور، و آرایشگر گیدو پالائو، آرایشگر، از جشن خانه جوزفین بیکر و دیگر ،ن رنگین پوست سرنخ گرفتند.

“[Designer] ماریا گرازیا چیوری ع،ی از ژوزفین بیکر، یک پرتره، برای من فرستاد. او برای رسیدن به این ظاهر از محصولات Dior Glow Forever استفاده کرد.

او گفت: «من یک چشم دودی بسیار ساده درست کردم.

همچنین در دیور، پالائو سه مدل مو با حالت‌های دهه 1920، از جمله موج‌های انگشت ایجاد کرد.

برای مجموعه Jean Paul Gaultier by Haider Ackermann، آ،ن از دوران پانک و همچنین پرندگان و ویژگی های عجیب و غریب الهام گرفته است.

بریج گفت: «ما می‌خواستیم این ارجاعات را در آرایش، با تغییری مدرن و تازه تقلید کنیم. اگرچه می‌خواستیم ،صری از پانک را در آرایش بیاوریم، اما همچنان باید احساس زیبایی و توجه داشته باشیم.»

او همچنین تصمیم گرفت تا مژه‌های مصنوعی مشکی و سیخ‌دار را به شکلی ش،ته روی چشم‌های مدل‌ها بسازد.

الهام‌بخش سیموندز برای آرایش آل،یس مابیل از امروز – موج اخیر هنر و نقاشی‌های هوش مصنوعی – نشأت گرفت.

سیموندز گفت: «ال،یس گفت که می‌خواهد یک انفجار رنگی به روشی غیرسنتی داشته باشد، بنابراین من به این فکر کردم که چگونه در برخی از نقاشی‌های ایجاد شده با هوش مصنوعی که دیده‌ام، بخش‌های رنگی به ظاهر تصادفی روی چهره‌ها اعمال می‌شود.»

بنابراین آنها با چهار قیافه به پایان رسیدند – دو رنگ ساده و تک رنگ که روی چشم ها، گونه ها و/یا پیش، مدل ها اعمال می شود. دو لمس رنگارنگ به آن دشت های رنگی اضافه شده است.

کوف های گرافیکی در Giambattista Valli در صدر مدل لباس قرار گرفتند.

“آقای. والی همیشه برای مجموعه‌هایش و موهایی که آنها را تاج می‌کند، دیدگاه قوی دارد. سیندیا هاروی، آرایشگر گفت: این بار، این موضوع در مورد زوال و ظرافت خالص بود. او می‌خواست دختران امپراتوری به نظر برسند. ما با هم همکاری کردیم تا چیزی بسازیم که مجسمه‌ای، برجسته، جالب و مدرن باشد.»

آزمون، خطا و مهندسی زیادی در این نگاه ریخته شد.

ما می‌خواستیم ،صر نرم، ابریشمی و گران‌قیمت قطعات «کپیمان‌مانند» ساخته‌شده از مو را حفظ کنیم، اما البته باید مطمئن می‌شد که همه چیز از نظر ساختاری سالم است، که به آمادگی زیادی نیاز دارد – همه چیز از بستن دست هاروی می‌گوید: «تکه‌های کمان‌مانند مو و ساختن بافته‌های مجسمه‌سازی بزرگ از قبل انجام شده بود، تا بتو،م در روز نمایش تا حد امکان کارآمد کار کنیم، زیرا زمان پشت صحنه همیشه منبع کمیاب است.»

او دو قیافه ایجاد کرد: یکی از نان های دم ،ی با پنکه های کوچک و دیگری مجسمه ای با دم ،ی تیز.

دیگر زیبایی های جسورانه در نمایش های مد برای خانم سوهی، والنتینو، یویما ناکوزاتو، ،راو گوپتا، مزون سارا کرایبی و رابرت وون آشکار شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/beauty-couture-shape-،fts-1235505644/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با