زنان برای آخرین افزایش سرمایه به مصرف کنندگان ضربه می زند – WWD


Slug: Newsfeed

،ن به طور متفاوتی به تامین مالی فکر می کنند. برند راه‌حل‌های یائ، با جدیدترین افزایش درآمد خود در حال افزایش دوبرابر بازاریابی اجتماعی و دهان به دهان است.

بنیانگذاران سالی مو، و میشل جاکوبز تصمیم گرفتند تا سومین جمع‌آوری سرمایه این برند را آغاز کنند، اما با دانستن اینکه بازار سرمایه‌گذاران سخت‌تر از همیشه است – و البته برندهای ،ن‌محور و ،ن‌محور اغلب بودجه‌شان کم است – آنها تصمیم گرفتند با سه شرکت در لس‌آنجلس کار کنند. سرمایه گذاران – کارول چنگ، آنی بلانجر و الن چن – برای تشکیل یک وسیله نقلیه با هدف ویژه (SPV). این فرمت ،ن در هر سنی و همه تجربه‌های سرمایه‌گذار را با چک‌هایی از 5000 دلار تا 50000 دلار به ج، سرمایه‌گذاری برند آورد و در مجموع نزدیک به 1 میلیون دلار جمع‌آوری کرد – اگرچه این برند هنوز در حال افزایش است.

مو، توضیح داد: «یکی از اه، ما از این دور این بود که تعداد زیادی از ،ن را وارد میز بزرگ کنیم و این زمینه را ایجاد کنیم، نه فقط سرمایه گذاری کنیم، بلکه واقعاً به مزایای بازاریابی مشارکت ،ن در برندمان فکر کنیم. گفت،ای دهان به دهان کلیدی برای آگاهی از برند بوده است.

در حالی که Womaness با رویدادهایی مانند “Tour Menopositivity Tour” خود، یک فعال سازی در فروشگاه با Ulta Beauty، بر روی جامعه متمرکز شده است، این نشانگر دوره جدیدی برای این برند است که مستقیماً با مصرف کننده خود کار می کند و همچنین ،ن را در فضای سرمایه گذار آموزش می دهد.

،ن همچنان به آموزش و حمایت بیشتری نیاز دارند تا در این فضا احساس راحتی کنند. مو، گفت: آینده این است که ،ن را در شرکت‌هایی که واقعاً برای آنها ارزش قائل هستند و مأموریت‌هایی که واقعاً به آنها احترام می‌گذارند سرمایه‌گذاری کنند.

جیکوبز این را تایید کرد. وی ادامه داد: «از آنجایی که بدن ،ن از باروری پیرتر می‌شود، کمبود آموزش در کل، چه پیر و چه جوان، وجود دارد. مردم نمی‌دانند بعداً چه اتفاقی می‌افتد،» او گفت که این دور ،ن جوان‌تری را در 30 سالگی به‌دنبال سرمایه‌گذاری در این فضا آورد.

برای Chen، Bellanger و Cheng، به ،وان ،ن، آنها بلافاصله به داستان Womaness علاقه مند شدند و تشکیل یک SPV برای وارد ، کاربران به ،ب و کار من، بود.

«این ،ن در حال گذراندن دوران یائ، هستند. بلانگر، که باشگاه ،ن فراو، را برای آموزش سرمایه‌گذاری تأسیس کرد، گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران SPV از این گروه بودند. “برخی از این ،ن هشت سرمایه گذار مختلف را جذب ،د که فقط به دوستان خود در مورد داستان گفتند.”

به گفته مو، و جاکوبز، برند همچنان در حال افزایش است، اما با این آ،ین دور و سرمایه از SPV، آنها سرمایه گذاری زیادی در توسعه محصول و آموزش خواهند کرد، به ویژه از طریق آموزش مید،، که این دو به ،وان یک محرک کلیدی برای آنها اشاره ،د. ،ب و کار در فروشگاه این برند همچنین به سرمایه گذاران SPV برای ادامه افزایش آگاهی از برند از طریق جوامع و تجربیات شخصی خود متکی است.

مو، گفت: «این مشتری بسیار باهوشی است و آنها بر اساس اعتماد هستند. “این یک سفر ،ید بسیار متفاوت و احساسی است.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/womaness-forms-special-purpose-vehicle-for-latest-fundraise-1235637035/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با