رول برس آرایشی چرم قارچی مگان مارکل MUA دانیل مارتین – WWD


د،ل مارتین، هنرمند آرایش مشهور و مدیر جه، هنر و آموزش Tatcha، با MycoWorks، خالق یک جایگزین چرمی، برای ایجاد یک رول برس آرایش چرمی Rei، همکاری کرده است.

شرکا در طول همه گیری با یکدیگر ملاقات ،د و مارتین گفت که این مجموعه سال ها در حال ساخت است.

“این دوستی پس از دو سال رشد کرد، و آنها پرسیدند، “اگر این مواد را در اختیار داشته باشید، چه چیزی ایجاد می کنید؟” من این رول براش را داشتم که تقریباً 20 سال است که داشتم و همیشه می خواستم آن را دوباره بسازم.

“آنها به من این فرصت را دادند که این کار را در این چرم طبیعی باورن،ی انجام دهم.”

چرم قارچ ریشی MycoWorks باید به اندازه رشد شود، بنابراین هر رول به سفارش ساخته می شود. تنها 3 عدد تولید شده و تنها دو عدد از آنها به فروش می رسد.

مارتین گفت: “من می خواهم دو تا از آنها را برای خیریه به حراج بگذارم.” “اگر ما بتو،م آن را در یک مکان بسیار جالب تهیه کنیم و به ،ی کمک کند، خوب است. اما بخش عمده ای از مشارکت فقط درک مطالب، درک نام تجاری بود.”

مارتین به طیفی از همکاران با MycoWorks می‌پیوندد، از جمله Hermès.

مایکوور، به‌،وان شرکتی که توسط دو هنرمند تأسیس شده است، همیشه مشتاق همکاری با هنرمندان و صنعت‌گر، از حوزه‌های دیگر است که ارزش‌ها و دیدگاه‌های ما را به اشتراک می‌گذارند. د،ل نماینده عالی این است. زوی گالگو، هنرمند و معاون برند و بازاریابی MycoWorks، گفت: ارادت او به خلاقیت، زیبایی شناسی و هنر با ما همخو، دارد. Rei، نوع جدیدی از مواد طبیعی و لو، است که می‌تواند در هر جایی که از چرم یا جایگزین‌های چرمی استفاده می‌شود استفاده شود – و کارهای بیشتری انجام دهد. این توسط صنایع مد، دکوراسیون خانه، خودرو و هنر پذیرفته شده است – و ما فرصت هایی را برای آن در زیبایی و فراتر از آن می بینیم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/daniel-martin-mushroom-leather-makeup-brush-roll-1235469993/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با