رشد 13.5 درصدی فروش سه ماهه چهارم L’Oréal – WWD


پاریس – ،ب و کار لورآل همچنان قوی است و فروش آن 13.5 درصد در سه ماهه چهارم سال 2022 افزایش یافته است. این گروه در کل سال عملکرد بهتری از بازار زیبایی در تمام بخش ها و مناطق جغرافیایی خود داشت.

فروش محصولات Lancôme، Kérastase و Garnier در سه ماه منتهی به 31 دسامبر به 10.32 میلیارد یورو رسید که 8.1 درصد افزایش یافته است.

Nicolas Hieronimus، L’ گفت: “ما به لطف رهبری نوآوری، مارک های بسیار مطلوب، چابکی عملیاتی و تعهد فوق العاده تیم هایمان، به عملکرد قابل توجهی دست یافته ایم، رشد بیش از 20 درصد را در مقایسه با سال 2019 سه ماهه به سه ماهه حفظ کرده ایم.” مدیر اجرایی Oréal، در بی،ه ای که پنجشنبه پس از بسته شدن بورس پاریس منتشر شد.

او ادامه داد: “ما از سال 2022 قوی تر ظاهر شدیم و موقعیت خود را به ،وان شرکت زیبایی پیشرو در جهان تقویت کردیم.”

در سه ماهه چهارم، بخش لوازم آرایشی فعال L’Oréal فروش 1.27 میلیارد یورویی را ثبت کرد که 28 درصد افزایش داشت. این بخش دو برابر سریعتر از بازار کلی محصولات آرایشی و بهداشتی رشد کرد و فروش دو رقمی را در تمام مناطق جغرافیایی افزایش داد.

L’Oréal عملکرد بخش Active Cosmetics را “قابل توجه” در آمریکای شمالی خواند. ج، آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه، شمال آفریقا و ج، صحرای آفریقا، یا SAPMENA-SSA، منطقه و سرزمین اصلی چین.

فروش بخش محصولات حرفه ای گروه 15 درصد رشد کرد و به 1.22 میلیارد یورو رسید. لورآل گفت که این شعبه با «عملکرد فوق‌العاده» در سرزمین اصلی چین، هند و برزیل، موقعیت خود را تقویت کرد و شتاب رشد را در سراسر جهان حفظ کرد.

فروش در بخش محصولات مصرفی به 3.68 میلیارد یورو رسید که 11.8 درصد افزایش یافت. به گفته L’Oréal، همه برندهای اصلی در این شعبه عملکرد بهتری نسبت به بازار داشتند.

در پایان پرستیژ، L’Oréal Luxe فروش 4.15 میلیارد یورویی داشته است که 10.7 درصد افزایش یافته است. به گفته این گروه، این بخش از بازار پویا زیبایی لو، جه، بهتر عمل کرد.

در سه ماهه چهارم، شمال آسیا با فروش 3.29 میلیارد یورو، که نشان دهنده افزایش 8.7 درصدی است، بزرگترین بازار جغرافیایی L’Oréal بود. در آنجا، این گروه گفت که بخش‌های محصولات حرفه‌ای و لوازم آرایشی فعال رشد دو رقمی خود را حفظ کرده‌اند که توسط برندهای ممتاز هدایت می‌شود.

L’Oréal گفت که بازار زیبایی اروپا از سطوح قبل از همه‌گیری ویروس کرونا فراتر رفته است، که توسط دسته‌هایی از جمله عطر، آرایش و مراقبت از آفتاب تقویت شده است، و این گروه به طور قابل توجهی از بازار بهتر عمل کرده است. L’Oréal گفت، علیرغم افزایش تورم در نیمه دوم سال 2022، بازار زیبایی اروپا همچنان پویا باقی مانده است.

در اروپا، این شرکت 2.99 میلیارد یورو فروش داشته است که 8.4 درصد افزایش یافته است.

در آمریکای شمالی در سه ماهه چهارم، فروش گروهی 23.5 درصد افزایش یافت. در تمام سال 2022، آنها برای اولین بار به مرز 10 میلیارد یورو رسیدند، حتی اگر تورم در آنجا در حال افزایش بود.

L’Oréal گفت که علیرغم چالش‌های تامین منابع، در تمام بازارهای منطقه SAPMENA-SSA به “رشد قوی” دست یافته است.

این شرکت گفت: «مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها بازگشتند و L’Oréal فروش پررونقی را در کانال آجر و ملات ثبت کرد. فروش این گروه در منطقه با افزایش 16.6 درصدی به 771.3 میلیون یورو رسید.

L’Oréal در کشورهای کلیدی آمریکای لاتین رشد دو رقمی را به ثبت رساند و سهم بازار را در آنجا افزایش داد، به لطف همه شعبه‌ها به رهبری بخش محصولات مصرفی. فروش تجارت الکترونیک این شرکت در آمریکای لاتین به رشد خود ادامه داد، جایی که رشد دو رقمی در فروشگاه‌های آجر و ملات را نیز به ثبت رساند.

برای کل سال 2022، سود خالص لورآل با 24.1 درصد افزایش به 5.71 میلیارد یورو رسید، در حالی که سود عملیاتی 7.46 میلیارد یورو بود که 21 درصد افزایش داشت.

فروش شرکت در 12 ماهه 38.26 میلیارد یورو بوده که 18.5 درصد پیشرفت داشته است. در مقایسه با سال 2019، فروش لورآل در سال 2022 23.4 درصد افزایش یافت.

هیرونیموس گفت: «این نتایج با کیفیت بالا به ما امکان می‌دهد تا به طور مداوم از تعهدات اجتماعی و زیست محیطی خود، در راستای جاه‌طلبی دوگانه عملکرد اقتصادی و شرکتی خود حمایت کنیم.»

او گفت: «با توجه به عدم قطعیت‌های کنونی، ما برای آینده جاه‌طلب باقی می‌م،م، به چشم‌انداز بازار زیبایی خوش‌بین هستیم و به توانایی‌مان برای بهتر شدن از بازار و رسیدن به سالی دیگر از رشد فروش و سود در سال 2023 اطمینان داریم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/loreal-beauty-sales-،n-،liday-1235513274/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با