رایحه خوب و افزایش قیمت باعث افزایش نتایج 2022 Givaudan می شود – WWD


پاریس – ،ب و کار در Givaudan، بزرگترین تامین کننده عطر و طعم در جهان، در سال 2022 با فعالیت عطرهای خوب و افزایش قیمت آن تقویت شد.

سود خالص شرکت Vernier واقع در سوئیس با 4.2 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 856 میلیون فرانک سوئیس یا 929.9 میلیون دلار رسید، در حالی که فروش شرکت 6.5 درصد به ارز محلی و 5.3 درصد بر مبنای مشابه به 7.1 میلیارد فرانک سوئیس افزایش یافت.

ژیل آندریر، مدیر اجرایی Givaudan، در بی،ه‌ای محیط سال 2022 را «چالش‌برانگیز» خواند که بخشی از آن به دلیل هزینه‌های ورودی بالاتر و اختلالات زنجیره تأمین ورودی است.

او گفت: “یک بار دیگر، ما تمرکز قوی خود را بر حمایت از رشد مشتریان خود از طریق عملکرد عالی زنجیره تامین نشان داده‌ایم و در عین حال راه‌حل‌های نوآورانه و تاثیرگذار ارائه می‌کنیم که بخش کلیدی استراتژی 2025 ما هستند.”

Givaudan تاکید کرد که رشد خوبی را در بخش‌های محصول و مناطق جغرافیایی به ثبت رسانده است. ،ب و کار گروه در بازارهای بالغ 1.9 درصد و در بازارهای با رشد بالا 9.9 درصد بر مبنای مشابه برای مشابه افزایش یافت.

گیواودان گفت: “شرکت به اجرای افزایش قیمت ها با همکاری مشتری خود ادامه می دهد تا به طور کامل افزایش هزینه های ورودی را جبران کند.”

در اوا، ژانویه 2022، این گروه اعلام کرد که به دلیل هزینه های ورودی بالاتر، افزایش قیمت را در طول سال متوجه خواهد شد.

Givaudan رشد قابل توجهی از بخش عطر و زیبایی خود را با فروش 3.26 میلیاردی به ثبت رساند که نشان دهنده افزایش 5.3 درصدی فرانک سوئیس و 5.5 درصدی در شرایط مشابه است. افزایش قیمت به این امر کمک کرد.

بر مبنای مشابه، فروش عطرهای خوب 14.3 درصد افزایش یافت، فروش محصولات مصرفی 2 درصد افزایش یافت – در مقابل یک مقایسه قوی، و رشد مواد تشکیل دهنده عطر و زیبایی فعال 10.2 درصد بود.

فروش در بخش سلیقه و رفاه شرکت برابر با 3.86 میلیارد فرانک سوئیس بود که افزایش 7.5 درصدی در فرانک سوئیس و 5.2 درصدی بر مبنای مشابه برای مشابه را نشان داد.

بدهی خالص Givaudan در پایان سال 2022 در مقابل 4.39 میلیارد در پایان سال 2021 به 4.53 میلیارد رسید.

این شرکت اه، خود را برای سال 2025 تکرار کرد. تا آن زمان، هدف آن رشد فروش ارگ،ک 4 تا 5 درصد بر مبنای مشابه و جریان نقدی آزاد حداقل 12 درصد است – که هر دو به طور متوسط ​​بیش از پنج مورد اندازه گیری می شوند. -دوره سال

این گروه گفت: «علاوه بر این، هدف ما ارائه اه، کلیدی غیرمالی پیرامون پایداری، تنوع و ایمنی است که با هدف Givaudan مرتبط است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/fine-fragrance-price-increases-boost-givaudan-2022-results-1235498397/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با