دیدگاه Nyakio Grieco بنیانگذار Thirteen Lune برای زیبایی بدون مرز – WWD


حتی سعی نکنید Nyakio Grieco را در یک جعبه قرار دهید.

از تأسیس اولین خط مراقبت از پوست با نام خود در سال 2002 (که متعاقباً توسط یونیلور ،یداری شد) تا معرفی ،ده‌فروش زیبایی فراگیر Thirteen Lune در سال 2020 تا آ،ین تلاش او، یک برند زیبایی چند دسته‌ای به نام Relevant. به نظر شما، کارآفرین به طور مداوم در حال یافتن راه های جدیدی برای ارتقای رنگ مصرف کنندگان – و بنیانگذاران برند است. در اینجا، Honoree، بنیانگذار زن CEW در سال 2023، در مورد ارتقای صنعت از طریق جامعه، فراگیر بودن و هر چند وقت یکبار شرط بندی بر روی اشتیاق و قلب بر ارزش تجاری متعارف صحبت می کند.

مسیر شما در زیبایی چگونه بوده است؟

نیاکیو گریکو: من 22 سال در این صنعت بوده ام و برای من، آهسته و پیوسته برنده مسابقه بوده است. یافتن راهی برای هماهنگ ، اشتیاق خود با هدفتان، سس مخفی است. من همیشه گفته‌ام که یک عامل واقعی برای کلمه «ش،ت» دارم، زیرا باید از آن استقبال کنیم. همه آموخته‌ها و چالش‌های کلیدی در روزهای اولیه‌ام، زم، که از سندروم فریبنده رنج می‌بردم که به توانایی من برای گوش دادن به قلبم آسیب می‌رساند و حتی رشد و مقیاس‌شدن را به من می‌رساند، مرا به جایی که اکنون هستم رسانده است.

چه اقداماتی را در سازمان خود انجام می دهید تا اطمینان حاصل شود که صدای ،ن شنیده می شود؟

NG: تنوع و گنجاندن در قلب کل سفر من و در درون من قرار دارد [Thirteen Lune]. نه تنها ما عمیقاً متعهد به تقویت بنیانگذاران سیاه و قهوه ای هستیم که محصولاتی را برای همه ایجاد می کنند، بلکه به ،وان یک زن و به طور خاص، یک زن رنگین پوست، عمیقاً ارجحیت به زن، را که شایستگی این را دارند در این صنعت اشغال کنند، در اولویت قرار می دهم.

چه چیزی در مورد تأسیس و ایجاد یک ،ب و کار تحت رهبری ،ن وجود دارد که ،ی به شما نمی گوید؟

NG: من معتقدم که ،ن دنیا را شفا خواهند داد. جادویی در این واقعیت وجود دارد که نه تنها ما کارگران سخت کوش هستیم و عمیقاً متعهد به کمک به دیگران برای تحقق رویاهای خود هستیم، بلکه اغلب از محل مأموریت اول کار می کنیم. یکی از چیزهایی که در این سفر با Thirteen Lune واقعاً با آن برکت داشتم، همکاری است به نحوی که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودم. چه در تیم ما باشد، چه با بنیانگذاران برند یا شریک ما JCPenney – جادو در بالا بردن یکدیگر نهفته است.

ارزیابی شما از صنعت زیبایی چیست و دیدگاه شما برای نقشی که می تو،د در آن حوزه ایفا کنید در طول سال ها چگونه تکامل یافته است؟

NG: من به ،وان یک خوش بین ابدی شناخته می شوم. در حالی که دیدن برخی از این آمارها در مورد چالش های تأمین مالی برای ،ن و رنگین پوستان، که 22 سال است وجود دارد، مایوس کننده است، من پیشرفت را می بینم. گاهی اوقات به ،وان یک زن، ما در تلاش برای ش،تن یک پارادایم قدیمی گرفتار می شویم، اما من معتقدم که هدف من این است که به دیگران نشان دهم که ما اینجا نیستیم تا آنها را از بین ببریم – ما اینجا هستیم تا یک پارادایم جدید ایجاد کنیم. ما اینجا هستیم تا از صدا و مغز خود استفاده کنیم تا به نسل بعدی نشان دهیم که این صنعت زیبایی می تواند چه باشد. این چیزی است که به من اجازه می دهد تا هر روز با چنین لذتی کار کنم، حتی از طریق چالش های ایجاد و گسترش یک تجارت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/inside-nyakio-griecos-unyielding-vision-for-borderless-beauty-1235620655/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با