دوره ICDL ️ فنی حرفه ای کلاس کامپیوتر آموزش کامپیوتر

دوره ICDL ️ فنی حرفه ای کلاس کامپیوتر آموزش کامپیوتر

برای آگاهی بیشتر در مورد موضوع مبانی کامپیوتر مقاله مبانی کامپیوتر چست را مشاهده نمایید. شما می توانید این دوره را علاوه بر شعبه غرب تهران در شعبات زیر نیز ثبت نام کنید. 2-طول این دوره ها بسته به آموزشگاه های مختلف متفاوت است اما اکثرا حدود 22 ساعت تا 45 ساعت است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. آموزش ICDL پیشرفته ویژه مشاغل برای کلیه کسانی که جویای کار و شغل بهتر و مناسبتر می باشند.

  • بطور سنتی، اکسس بعنوان یک سیستم دیتابیس دسکتاپ شناخته می شود چون عملکردها یا فانکشن های آن قرار است بر روی یک کامپیوتر اجرا شوند (نه مثل سیستم های سرور-کاربر که برنامه دیتابیس روی یک سرور نصب می شود و بعد، از چند سیستم دیگر قابل دسترسی است).
  • گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای امکان و تسهیلات آموزش انعطاف پذیر را فراهم می کند.
  • کلاس ICDL جهاد دانشگاهی به طور معمول در 10 جلسه ارائه شده و طول دوره به طور کلی 32 ساعت خواهد بود.
  • چه بسا بعضی از آن ها کلاه بردار نبوده و به روش هایی شما را در أخذ این مدرک یاری کنند.

اگر در گوگل جست وجو کنید با برخی سایت ها روبه رو می شوید که وعده ی أخذ این مدرک را بدون شرکت در آزمون یا حتی کلاس آموزشی به شما می دهند. چه بسا بعضی از آن ها کلاه بردار نبوده و به روش هایی شما را در أخذ این مدرک یاری کنند. در این صورت شاید شما مدرک مهارت های کامپیوتری را داشته باشید اما آیا واقعا این مهارت ها را آموخته اید؟ با این اوصاف قطعا شما در آینده در محل کار دچار مشکل خواهید. امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران کسب‌وکار تمایل به استخدام افرادی دارند که توانایی و مهارت‌های اولیه کار با کامپیوتر را دارند.

نمونه مدرک رسمی فنی و حرفه ای

گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای استاندارد قابل عرضه ای برای مهارتهای کامپیوتری فراهم می کند. گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای گواهی شناخته شده در سطح بین الملل ارائه دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر در تبریز می دهد. گواهینامه بین المللی ICDL یا “International Computer Driving Licence” یک گواهینامه بین المللی است که توانایی دارندگان این گواهی نامه را در مهارتهای کامپیوتری تایید می کند.

آموزش میکروسافت پاورپوینت Power Point ارائه مطالب

همچنین در انتهای دوره ICDL ، خدمت تمامی هنرجویانی که دوره را با موفقیت به پایان رسانده اند ، مدرک دو زبانه مجتمع فنی تهران ارائه می گردد. این مدرک نه تنها داخل ایران ، بلکه خارج از کشور نیز از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. در بخش دوم از آموزش مهارت های هفتگانه icdl مهارت استفاده از نرم‌افزارهاي پست الكترونيك  براي ارسال و دريافت پيام، الحاق كردن يك فايل به پيام، سازماندهي و مديريت پيام‌ها در فهرست و زيرفهرست‌ها را با کامپیوتر و گوشی آموزش می‌بینید. البته باید خاطر نشان کرد که این دوره برای افرادی که به دنبال یک شغل تخصصی در زمینه کامپیوتر هستند نیز می تواند مفید باشد. برای مثال اگر شخصی بخواهد در دوره جامع آموزش سئو شرکت کند، ولی بر روی کارکردن با رایانه تسلط کافی نداشته باشد، نمی تواند از دوره خود بهره کافی ببرد. به همین عل است که شرکت در کلاس های آموزش ICDL به علاقمندان به برنامه نویسی، طراحی وب و سایر رشته های کامپیوتری نیز توصیه می شود.

سرفصل های دوره آنلاین ICDL مهارت های هفتگانه در مهارت خانه

این نرم افزار در یک دهه گذشته به شکل تاثیرگذاری تکامل یافته و در حال حاضر از دسته محصولات نرم افزاری بوده که به طور وسیع برای ورود و تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. با پشتیبانی عالی برای سازگاری با سخت افزاری که این نرم افزار از آن برخوردار است، می توانید به راحتی و آسانی با آن کار کنید. با معرفی و اطلاعاتی که در ابتدا درباره ی VMware به شما ارائه کردیم، بگذارید به سراغ برخی از کاربردهای این نرم افزار برویم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار