دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود. سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است. نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد. روش کاشت پودری روشی است که در ۸۰ درصد موارد انجام می‌شود.

  • یک راه ساده تر برای جدا کردن پوست ناخن از کوتیکول این است که ناخن ها خیس باشند.
  • استفاده زیاد از آب باعث شل شدن و دفرمه شدن ناخن‌های مصنوعی خواهد شد.
  • مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد.
  • هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت باشد که در این‌ صورت آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند.
  • کاشت بیبی بومر زیر مجموعه ای از کاشت گریم است که امروزه طرفداران زیادی دارد.

این مراحل اولیه در تمام انواع کاشت ها مشترک است و در انتهای انواع کاشت ها سوهان زدن نهایی برای فرم دادن و پولیش کردن با بافر به صورت مشترک انجام می شود. برای مطالعه مقالات میکروبلیدینگ ارغوان با ما همراه باشید. کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است.

اما قبل از اینکه وارد این لاین شوید لازم است که صفر تا صد آن را از آموزش کاشت ناخن تا بازار کار در خارج از کشور را بدانید و با آگاهی و چشمانی باز تصمیم بگیرید. بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است. با توجه به اینکه اکثر بانوان توجه زیادی به زیبایی و سلامتی ناخن های خود دارند، لاین های کاشت ناخن به یکی از فعال ترین لاین های زیبایی تبدیل شده است. بنابراین برخی به دنبال کسب درآمد از این راه هستند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا این حرفه را برای رسیدگی به ناخن های خود فرا بگیرند. از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است.

کاشت ناخن با فرمر

سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود. این کار را روی 10 ناخن انجام داده و سپس ناخن ها را به طول مورد نظر برسانید. یک راه ساده تر برای جدا کردن پوست ناخن از کوتیکول این است که ناخن ها خیس باشند. قبل از استفاده بهتر است ناخن ها را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید.

کاشت ناخن ژله ای

در این روش پودر مخصوص را برروی ناخن طبیعی شما قرار می‌دهند و سپس آن را شکل می‌دهند. ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید. دلیل این کار آن است که اعمال ناخنها به دست بعدی با سادگی بیشتری انجام خواهد شد – البته توصیه ساریسا این است که برای این منظور از محافظ ناخن استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا فرایند کاشت ناخن مصنوعی لطمه‌ای به ناخنهای شما وارد نکند. این ماده شیمیایی تأثیر زیادی بر خشک شدن ناخنهای طبیعی دارد و می‌تواند موجب سوزش پوست شود. تعدادی از ناخنهای مصنوعی باید با سوهان دستی برای کاشت ناخن آماده شوند.

در این روش ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار می دهند و بر روی آن خط های نا متوازن با لاک مشکی می کشند سپس با استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کنند. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. برای ایجاد موادگذاری ناخن یکی از مواد ضروری آن لیکوئید است.

انواع طراحی روی کاشت

پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود. گاهی افراد دچار بیماری‌های معده در اثر جوییدن ناخن و رسیدن مواد غیراصولی به بدن خواهند شد. پیش از آن که دستان خود را زیر نور قرار دهید، مقدار زیادی ضد آفتاب استفاده کنید. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود .

البته سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند. وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد. همانطور که در بالا گفته شد، کاشت ناخن یکی از متدهای زیبایی است که اخیراً بسیار متداول شده است.

نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود. مدارک بین المللی قابل ارائهکلاس های مبتدی و پیشرفته آموزش دوره کاشت ناخن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و همچنین قادر به دریافت مدرک GRS انگلستان، با هزینه جداگانه نیز می باشند. برای دریافت هزینه دوره آموزش کاشت ناخن می بایست با سالن زیبایی نیلسا تماس بگیرید و بسته به شرایط به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی قیمت دوره اعلام می شود.