دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره معرفی و بررسی کامل فروشگاه دستگاه های زیبایی و پوستی شرکت ایلیاطب تابان

غیرتهاجمی بودن و کاربری آسان دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 7 کاره سبب شده تا عمل چوانسازی صورت با نرمی و لطافت بسیار بالایی انجام شود. به همین دلیل، این دستگاه چند کاره، جایگزین درمان های سنتی در سالن های زیبایی شده است. در طول عمل بوسیله این محصول، از اپلیکاتورهای ویژه ای استفاده می شود که برای هر مرحله جوانسازی به طور خاص اختصاص داده شده و برای هر بیمار منحصر به فرد است. این درمان چندین مزیت مانند عرضه مواد مغذی به پوست و جوانسازی لایه داخلی پوست ارائه می دهد. این روش از آب و فشار خلاء برای لایه برداری سلول های مرده استفاده می کند، پوست را هیدراته می کند، منافذ را تمیز می کند و پوستی صاف تر و روشن تر باقی می گذارد. درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند.

  • بواسطه سر مکنده مارپیچی شکل که برای مدت طولانی در تماس با پوست باقی می ماند این مواد مغذی مستقیما بر روی پوست عمل می کنند و لایه برداری را تقویت می‌کنند.
  • طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند.
  • در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است.
  • جریان خلاء تشکیل شده توسط فشار منفی خلاء محلول مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می‌کند.
  • این روش بدون دوره نقاهت، تحریک یا ناراحتی نتایج مطلوب را ارائه می دهد.

بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی می توانید نوع درمان مورد نظرتان را انتخاب کنید. این دستگاه تماس طولانی با پوستتان را حفظ می کند، مشکلات مرتبط با پوستتان را ترمیم می کند و همچنین کمک می کند پوستی ظریف و روشن داشته باشید. همان طور که مطلع هستید قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

هیدروفیشیال ضرر دارد؟

دستگاه هیدروفیشیال حباب ساز فوق ریز یکی از بهترین روش ها برای درمان پوست است. چندین گزینه برای درمان پوست وجود دارد ولی فرآیند هیدرو درمابراسیون بهترین شیوه برای درمان پوست است. هیدرو درمابراسیون روشی است که در آن پوست با ملایمت درمان می شود و به پوستی پاک تر و روشن تر منجر می گردد. این درمان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی است و اکثر افراد به خاطر نتایج کارآمد عاشق این درمان می‌شوند. این فناوری روز به روز توسعه می یابد و درمان های موجود برای درمان پوست با واتر جت رو به افزایش است. به همین دلیل است که تقاضا برای دستگاه زیبایی واتر جت رشد تصاعدی در بازار دارد.

زمانی که منافذ تمیز شده و کوچک تر شدند، بافت پوست صاف تر شده و جوان تر بنظر می رسد. همچنین، این درمان به بازسازی کلاژن موجود در پوست کمک می کند که رنگدانه اصلی موثر در پوست است. خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد. ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم.

هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم . پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. اگر این محصول را خریداری کرده‌اید و یا تجربه استفاده از آن را دارید، می‌توانید نظر خود ثبت کنید.

میکرودرم الماسه سه کاره ۲۰۲۰

این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). انواع دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو مرکزی موجود است. هیدروفیشیال موتور سبک و سنگین به لحاظ شکل ظاهری کاملاً مشابه هستند اما نوع موتور سنگین قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد. فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند.

ویژگی های دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2 میکرودرم هیدروژنه جهت پاکسازی و لایه برداری عمیق و ابرسانی پوست ماساژور غلطکی جهت لیفتینگ، افزایش جریان خون و جوانسازی پوست صورت دسته اتصال بدنه، روشن… پوست انسان روزانه در معرض آلودگی، استرس و آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد. آلودگی‌ها به همراه سلول‌های مرده در چربی تولیدشده توسط پوست به دام می‌افتند و منافذ پوست را می‌بندند. این امر باعث ایجاد آکنه و انواع جوش‌های سرسفید و سرسیاه خواهد شد.

در ادامه موارد کاربرد هر یک را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم. در این روش از محصولات شیمیایی یا روش های مبتنی بر حرارت استفاده نمی شود، این روش از آب برای لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست استفاده می کند. این روش درمانی بدون درد است و برای تمام انواع پوست مناسب می باشد که منجر به آبرسانی قوی و سرزندگی چهره شما می شود. دستگاه زیبایی پوست با واتر جت آخرین و عالی ترین روش برای حذف لکه های تیره و رنگدانه ها است. این روش از اکسیژن و آب برای پاکسازی پوست استفاده می کند که با درد و حساسیت ناچیزی همراه است. در اینجا، مولکول های آب فوق- ریز محلول های مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می کنند و مستقیما با پوست برهمکنش می دهند که به حذف رنگدانه از پوست کمک می کند.

با استفاده از اثر قدرتمند حباب های کوچک، این درمان لایه خارجی پوست را هدف می گیرد که منجر به پوستی جوان و صاف می شود. همچنین، به شکل دهی و سفت سازی پوست شل در گونه کمک کرده و از ایجاد غبغب جلوگیری می کند. حباب های ریز لایه مرده، چربی اضافی و سایر ناخالصی های پوست را شل می کنند. از طرف دیگر، این حباب ها به عمق پوست نفوذ کرده و منافذ را پاک می کنند.