دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی

علاوه بر این ضد آفتاب شون ترکیبات طبیعی و معدنی دارد، که به کمک آن می تواند، میزان ترشح غدد چربی را پوست شما تنظیم نموده و از چرب شدن و براق شدن آن جلوگیری کند. هیدروفیشیال پوست برای همه افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست مناسب است. دستگاه هیدروفیشیال یک ابزاری است که برای درمان بیماری های پوستی به کار می رود . قیمت این دستگاه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی ازجمله برند و کیفیت تولید دستگاه، امکانات و نوع تکنولوژی دستگاه و فروشنده تعیین و مشخص می شود. بنابراین برای مقایسه دستگاه های مختلف هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره می بایست تمام این عوامل را در کنارهم در نظر گرفت.

  • این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند.
  • کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند.
  • این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد.

درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد. در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

سر التراسونیک پوست را فعال کرده و باعث می شود پوست روشن تر بنظر برسد. امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزوه جدیدترین دستگاه های مراقبت از پوست است که هفت کارایی مختلف در جهت جوانسازی و زیباترشدن پوست انجام می دهد . از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد. دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد. هیدروفیشیال پوست یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که به کمک دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» انجام می‌شود و پوست را سالم و زیبا می کند.

آیا هیدرودرم پوست عوارض جانبی دارد؟

همانطور که مواد مغذی به لایه های عمیق تر عرضه می شوند، پوست فورا پاسخ داده و فرآیند التیام آغاز می‌شود. صنعت آرایشی در دوران اخیر رشد کرده است و ما چندین محصول زیبایی در این بازار عرضه کرده ایم. می‌توانیم مرهم های خانگی را امتحان کنیم، ولی آنها فقط برای مشکلات جزئی سودمند خواهند بود و برای تاثیر نیازمند زمان هستند. بنابراین، در این مرحله، محصولات مبتنی بر فناوری هایی را استفاده کنیم که استفاده از آنها ساده است و می توانند در منزل استفاده شوند.

هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به آسانی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند. تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است. یکی از ارزش های نهادی ما ارائه مقالات کاربردی روز دنیا و ارتقای سطح دانش کاربران در عرصه سلامت می باشد تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم ایران سرافراز برداریم.