دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی

فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. ممکن است هزینه های زیادی را پرداخت کنیم به جز هزینه زیاد ممکن است وقت گیر باشند یا جواب مثبتی نگرفته باشیم که همین امر باعث کاهش اعتماد به نفس و نا امیدی می شود. دستگاه هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) 8 کاره، بدون آسیب زدن و ایجاد عوارض بر روی پوست، پوست شما از هر گونه جوش و مواد شیمیایی پاک می کند.

مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد.

  • همین امر سبب شده که دستگاه 4 سری فرکانسی به یکی از گزینه های مناسب برای مصارف خانگی مبدل شود.
  • لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است.
  • این مواد مغذی ممکن است شامل مولتی- ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات فعال ضد- پیری و عوامل سفیدکننده باشند.
  • نتیجه این کار این است که عملیات احیا و تغذیه پوست به خوبی انجام میشود.

تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.

اجزاء مختلف دستگاه هیدروفیشیال موتور سنگین

این درمان انسداد منافذ را برطرف کرده و اندازه منافذ پوستتان را کاهش می دهد. بطور کلی، هر دو جنس مونث و مذکر از هر گروه سنی می توانند این درمان را دریافت کنند. این درمان نه تنها برای افراد دارای مشکلات پوستی توصیه می شود بلکه می تواند برای افراد بدون مشکلات پوستی نیز استفاده شود. برای این دسته از افراد، این دستگاه به حفظ تون و ساختار پوست کمک می کند. دستگاه هیدرافیشیال برای افراد خواهان خدمات ترمیم پوست یا تعادل چربی پوست نیز مناسب است.

دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس هیدروپلاس

بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف به استفاده از محصولات پوستی تولید شده با مواد شیمیایی فراوان روی می‌آورند؛ غافل از اینکه چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای تمام بدن زیان‌بار خواهند بود. اما چرا سلامت خود را با این مواد شیمیایی به خطر بیاندازیم؟ به جای این کار می‌توان از روش‌هایی مدرن مانند «هیدروفیشیال» کمک گرفت. ترکیب آنتی‌اکسیدان و ورتکس- در این مرحله از ورتکس برای آبرسانی پوست و از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود. پیش از انجام این روش درمانی به اقدام خاصی نیاز نمی‌باشد و متقاضی می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را ادامه داده و از محصولات آرایشی استفاده کند.

دستگاه هیدروفیشیال چندین جزء فرعی دارد که هر کدام یک عملکرد ویژه ارائه می دهند. در اینجا چهار نوع مختلف از روش های ساکشن آب موجود است و فرآیند ساکشن بدون درد رخ خواهد داد. هر چند این دستگاه در تماس مستقیم با پوست قرار دارد ولی تاثیر نامطلوبی بر روی پوست ندارد. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند.

این دستگاه پاکسازی کامل پوست را انجام میدهد و این دستگاه در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد.

زمانی که این دستگاه در تماس با پوست قرار می گیرد، منجر به لایه برداری در پوست می شود. بنابراین، آثار سطحی آکنه می تواند برطرف شود و خطوط ریز نیز می توانند کاهش یابند. اگر پوست چرب دارید، با کاهش اندازه منافذ میزان چربی آن کمتر می شود. این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد.