دستور العمل درخشش میزبان نشست در مورد سلامت مانع پوست و تعیین مرزها – WWD


Glow Recipe برای ابتکار بعدی خود جلو و مرکز تعیین مرزها را می آورد.

این برند اولین نشست حضوری خود را در روز شنبه در ریوری لس آنجلس برگزار می کند. این رویداد یک روزه با ،وان “مرزهای خود را تقویت کنید” شامل شش پانل با تمرکز بر آموزش موانع پوستی و تعیین مرز در جنبه های مختلف زندگی مانند روابط، امور مالی و رسانه های اجتماعی خواهد بود.

سارا لی، یکی از بنیانگذاران Glow Recipe که پایگاه مصرف کنندگان وفادار این برند را “Glow Gang” نامیده است، گفت: “ما می خواهیم BFF مورد اعتماد جامعه خود باشیم.” ما می خواهیم چیزها را واقعی نگه داریم. همه ما در حال گذر از چالش‌های سلامت روان هستیم، و بنابراین نمایش توصیه‌های واقعی از افرادی که این سفرها را گذرانده‌اند و می‌توانند توصیه‌های ملموس و عملی در مورد آنها ارائه دهند، هدف ماست.

سخنرانان روز عبارتند از “دکتر خوش بینی” و روانشناس دکتر دیپیکا چوپرا. مدل و فعال تس هالیدی; اینفلوئنسر مالی ویویان تو (که در TikTok به ،وان @yourrichbff شناخته می شود)، متخصص پوست، لیندسی زوبریتسکی، و جوآن مولینارو، وکیل، نویسنده کتاب آشپزی و مخاطب رسانه های اجتماعی که در مورد هنر محور بحث خواهند کرد.

این اج، شامل پانل هایی در مورد دوستیابی و مرزهای مالی خواهد بود.

این اج، شامل پانل هایی در مورد دوستیابی و مرزهای مالی خواهد بود.

ع، محترمانه

کریستین چانگ، یکی از بنیانگذاران، که بارها در مورد تأثیر موضوعات پرطرفدار در TikTok صحبت کرده است، گفت: «این جنبه از DNA برند ما وجود دارد که ما آن را لحظات توقف پیمایش می نامیم، که اساساً لحظات مختل کننده و از نظر بصری زیبایی هستند که باعث می شود مردم بخواهند توقف کنند و گوش دهند. بر روی محتوا و استراتژی توسعه محصول Glow Recipe باشد.

«طرز ادغام ایده‌های پشت سر این اج، این است که تقریباً مانند فید TikTok شماست. [the panels] تمام موضوعاتی را که می‌خواهید در صفحه For You خود ببینید، و همه موضوعات مرتبطی که شما را وادار به توقف و گوش دادن می‌کنند، لمس کنید.»

بیش از 230 شرکت‌کننده در رویداد فروخته‌شده همچنین می‌توانند تابلوهای بینایی ایجاد کنند، از حمام مفهومی بازدید کنند که در آن می‌توانند محصولات Glow Recipe را امتحان کنند و از هاله خود ع، بگیرند (عکاسی هاله اخیراً در TikTok محبوبیت زیادی پیدا کرده است).

بلیط‌های این اج، بین 45 تا 90 دلار بود، با بلیط‌های با قیمت بالاتر از جمله مزایایی مانند دسترسی به یک ساعت شاد VIP، یک کیسه هدیه بزرگ‌تر و صندلی ترجیحی. در نوامبر 2020، Glow Recipe میزبان اولین اج، مجازی خود با ،وان “Glow Together” بود که بر تنوع و برندسازی شخصی تمرکز داشت و در آوریل 2021، این برند با Cult Beauty برای یک اج، مجازی در مورد ذهن آگاهی همکاری کرد.

لی گفت: «تعاملی که ما در آن نشست‌های زوم دیدیم خارج از نمودار بود – حتی از نظر ارتباط اعضای جامعه ما با یکدیگر. “ما هیجان زده هستیم که آهنگ رویدادهای حضوری خود را، نه فقط در نیویورک و لس آنجلس، بلکه برای شهرهای دیگر در سراسر کشور و جهان نیز داریم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/glow-recipe-to-،st-first-in-person-summit-on-skin-barrier-health-setting-personal-boundaries-and-more-1235477558/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با