درون ظهور زیبایی اسکاندیناوی – برندهای کلیدی که باید بدانید – WWD


،وان مجله: S-Beauty Rises

اسم آن را اثر هیج بگذارید. زیبایی اسکاندیناوی در حال گذراندن لحظات است و برندهای جدید در حال نفوذ هستند. مدیران این صنعت می گویند که جذابیت آنها بسیار زیاد است، از موقعیت سازگار با محیط زیست گرفته تا زیبایی شناسی مینیمالیستی. در اینجا، نگاهی به برخی از ورودی های برجسته می اندازیم.

همکاران کوچک

دیوید Hjalmarsson معتقد است که بیوتکنولوژی و میکروبیوم پوست تغییراتی در صنعت زیبایی دارند. بنابراین برای برند مراقبت از پوست Tiny Associates مستقر در استکهلم، روی آن‌ها زوم می‌کند.

بنیانگذار توضیح می‌دهد: «ما سعی می‌کنیم تا حد امکان از مواد مشتق شده از طبیعت استفاده کنیم و برای مواد مصنوعی که می‌توان آن‌ها را مواد بیوتکنولوژیکی توصیف کرد، مبارزه می‌کنیم».

Hjalmarsson ادامه می‌دهد: «داستان‌سرایی پیرامون آن جالب است و تأثیر پایداری بیوتکنولوژی می‌تواند قابل توجه باشد.»

این برند – با پنج محصول مراقبت از پوست و سه مکمل مراقبت از پوست دهان – در کره ج،ی متولد شد، اما آزمایشگاه آن همیشه در سوئد بوده است، جایی که اکنون مدیر اجرایی در آنجا مستقر است.

Tiny Associates 10 ماه پیش در سایت tiny،ociatesskincare.com راه اندازی شد. تا کنون، پرفروش‌ترین‌ها سرم صورت (یک بطری 30 میلی‌لیتری 750 کرون سوئد یا 71.75 دلار است) و پاک‌کننده صورت (با قیمت 390 کرون در هر بطری 150 میلی‌لیتری) هستند.

Hjalmarsson می‌گوید: «ما به دنبال توزیع جه، در درب‌های پریمیوم جدیدتر هستیم.

او اذعان کرد که برخی از همکاری‌ها با سایر شرکت‌های همفکر در راه است.

محصولات Tiny Associates.

LastObject

LastObject به دلیل ناامیدی از محصولات یکبار مصرف در کپنهاگ تأسیس شد.

«ما می‌خواستیم کاری انجام دهیم که کار بزرگی داشت [environmental] ایزابل آگارد، که LastObject را با دو طراح محصول دیگر بنیانگذاری کرد و به ،وان مدیر خلاقیت اصلی آن فعالیت می کند، می گوید. ما می‌خواستیم چیزی بسازیم که جایگزین هزاران چیز دیگر شود.»

این سه نفر در سال 2018 یک سواب پنبه ای راه اندازی ،د و سپس به محصولات دیگر مانند دستمال کاغذی، گرد و LastSwab Beauty Trio Pro، یک کیت آرایش شامل سه ابزار، با قیمت 24 یورو ت،یم شدند.

مرحله بعدی: شوینده لباسشویی سازگار با محیط زیست که ورقه ای و فشرده است.

LastObject در فروشگاه های زیبایی، سبک زندگی و طبیعی و ارگ،ک به فروش می رسد. داروخانه ها و زنجیره های بزرگتر مانند Sprouts و Anthropologie. ایالات متحده، فرانسه، بریت،ا و استرالیا بزرگترین بازارهای آن هستند.

BIOpH

BIOpH یک برند سوئدی medtech برای پوست سالم است که در سال 2021 به ،وان بخشی از Biocool AB، شرکتی با محلول های آب بدون ک، راه اندازی شد.

BIOpH 12 محصول مختلف را با فرمول های MDR می شناسد [medical device regulation]منطبق بر یک نوآوری سوئدی ثبت اختراع است.

Malin Combes، مسئول فروش بین المللی در Biocool، توضیح می دهد: «این درمان بر اساس یک گرانول فعال شده در آب است که باعث انفجار ا،یژن می شود. BIOPH به پوست به ،وان یک اندام بسیار شایسته اعتقاد دارد. بنابراین، به جای افزودن مواد جدید، بر حذف آنچه که نباید روی پوست باشد تمرکز می کنیم.

او می‌گوید: «BIOPH محیطی بهینه برای پوست ایجاد می‌کند تا خود را ترمیم و ترمیم کند». «محصولات medtech ما محیطی را روی پوست ایجاد می‌کند که باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های ناخواسته آن را دوست ندارند. در عوض، ما شرایط بهینه را برای سلامت پوست ایجاد می کنیم.»

قیمت محصولات از 10 یورو تا 70 یورو متغیر است.

در منطقه نوردیک، متخصصان پوست، درمانگران پوست و متخصصین پا از این محصولات استفاده کرده و به فروش می‌رسانند. وب سایت این برند، biophplus.com، و همچنین کلینیک ها، چشمه های معدنی، داروخانه ها و سایر پلتفرم های زیبایی آنلاین نیز همینطور است.

یک محصول BIOpH

Unifrom

هایسام محمد در ایجاد برند خود به عطرهایی که پدرش برای او از آفریقا و خاورمیانه در دوران کودکی در استکهلم می آورد فکر کرد. همچنین بوی ساختمان‌های بلندی که محمد به ،وان یک مدیر هنری در آن زندگی می‌کرد، وجود داشت، جایی که راه پله‌ها عطر و بوی غذاهایی را که خانواده‌های سراسر جهان با ادویه‌ها پخته می‌،د، یا بخور دادن را به تصویر می‌کشیدند.

او می‌گوید: «این چیزی است که من آن را به ،وان یک خانه، به ،وان چیزی زیبا احساس کردم.

چنین تفکر تجربی، عطر رولی مغرب را با نت‌های سیب، تنباکو و چوب صندل به وجود آورد، که محمد در کلوب‌های استکهلم که در آن رفت و آمد می‌کرد، پیش‌سفارش می‌کرد.

Unifrom که به طور رسمی در ژانویه 2020 راه اندازی شد، به پنج روغن عطر (هر بطری 10 میلی لیتری 65 یورو قیمت دارد)، یک مجموعه عطرهای خانگی و یک عطر جامد – همه با فرمول های غیر الکلی افزایش یافته است.

محمد می گوید: «من هرگز نمی خواستم یک خانه عطر ک،یک باشم.

جدا از فروش مستقیم به مصرف کننده، Unifrom به تازگی به صورت عمده فروشی را با ،ده فروشی هایی مانند Browns Fa،on راه اندازی کرده است.

عطر مغرب یونیفروم.

کولکت

الن اف پیترسونز که Colekt را با سوزان ونرستراند در سال 2020 در استکهلم موسس کرد، می‌گوید: “Colekt رویکرد زیبایی پاک و تمیز در عطر و مراقبت از پوست برای یک سبک زندگی آگاهانه معاصر و طول، مدت با بیان طراحی برجسته است.”

اف پترسونز می گوید که این برند “چشم باز برای برداشت ها و عبارات از سراسر جهان دارد” و از هنر، مد، طراحی و معماری الهام می گیرد.

میراث اسکاندیناوی کولکت در مواد تشکیل دهنده مانند جلبک قرمز و برگ خطمی و الهامات مشهود است. به ،وان مثال، رایحه La Chambre به کتاب آگوست استریندبرگ “Röda Rummet” اشاره می کند.

سه عطر این برند با یک خانه عطر مستقر در Gr،e در فرانسه ایجاد شده است، در حالی که هفت محصول مراقبت از پوست و سه محصول مراقبت از بدن آن توسط شیمیدانان “زیبایی زیست محیطی” توسعه یافته است. سه شمع این مجموعه را تکمیل می کند که امسال یک خط عطر جدید، صابون بدن و بالم زیبایی را در میان دیگر محصولات به آن اضافه می کند.

محصولات کولکت (یک ادکلن 50 میلی لیتری با قیمت 230 یورو به فروش می رسد) در فروشگاه های زیبایی و مد و فروشگاه های بزرگ لو، مانند Galeries Lafayette، Saks Fifth Avenue و Neiman Marcus در دسترس هستند.

ادکلن La Chambre از Colekt.

(م) اناسی ۷

سوزان ماناسی، یک هنرمند آرایشگر با آموزش، برند خود را در سال 2018 با 10 نوع محصول و 23 واحد نگهداری از سهام که از نظر او ضروری است، مانند رنگ سراسری، پودر صورت و ریمل راه اندازی کرد. امروز او حدود 45 اس، دارد که شامل دو براق و یک رنگ ابرو می شود.

فرمول های محصول ،یبی از رنگدانه های رنگی و روغن ها، موم ها و کره های مشتق شده طبیعی است.

مناسی می‌گوید: «کیفیت از نظر تأثیرگذاری و قدرت ماندگاری همیشه مهمترین چیز ما بوده است».

(M)ansai 7 قصد دارد دو محصول مراقبت از پوست و بدن را تحت بر،ب Microbioskin، با تمرکز بر میکروبیوم منحصراً در وب سایت خود، manasi7.com، در 6 مارس عرضه کند. پنج محصول دیگر در این خط در طول سال معرفی خواهند شد.

محصولات برند (M)ansai 7 (یک ، رنگی 5 گرمی 39 یورو است) برای ،یب و تطبیق طراحی شده است. آنها در 20 کشور یافت می شوند که ایالات متحده بزرگترین بازار آن است.

محصولات جدید مراقبت از پوست (M) ansai 7.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/scandinavian-beauty-،nds-to-know-1235528657/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با