موسس ددکول، کارینا چاز، واقعاً روز لباسشویی را دوست دارد.
حداقل او از زم، که نام تجاری عطرهای خوب خود را گسترش داد و مجموعهای از مواد شوینده – به نام دترجنت (Dedtergents) را گسترش داد، با هدف ارتقاء وظیفهی روزمره شستن لباسها از طریق رایحههای غیرمنتظره و فرمولهای سازگار با محیطزیست است.
و در روز سهشنبه، جن اتکین Ouai نیز وارد عمل میشود: برند مراقبت از مو با Chaz همکاری کرده است تا عطر محبوب خود Melrose Place را – که شامل نتهای ترنج، لیچی، چوب سدر و مشک سفید میشود – به بازی Dedtergent بیاورد. یک دترجنت محدود با قیمت 14 دلار برای 2 اونس یا 35 دلار برای 32 اونس به فروش می رسد.
عطر بخش بزرگی از DNA Ouai است. ما مدتهاست که طرفداران گسترده ددکول بودهایم، و فکر میکنم وجه مش، ما این است که هر دوی ما کالاهای لو، بسیار در دسترس هستیم. سمت چپ – گسترش دسته (این همکاری می توانست به همین راحتی یک شراب Ouai باشد)، اما ددکول از زم، که دترجنت وارد Sep،ra در سال 2020 شد، در رادار این برند قرار داشت.
چاز گفت: «ما در مورد مواد شوینده لباسشویی با هم دوست شدیم، اما البته ساخت جادو سالها طول میکشد، و این پروژه روشی بسیار سرگرمکننده و ارگ،ک برای برجسته ، محصولات و دستهبندیهای منحصربهفرد برندهایمان بوده است. ما هر دو برندهای مستقر در LA هستیم، با هم در قفسههای Sep،ra مینشینیم. فقط هم افزایی و گرده افش، متقابل زیادی بین ما و جوامعمان وجود دارد.”
برای ترویج راه اندازی، ددکول و اوآی روز شنبه میزبان یک پاپ آپ کامیون سیار در لس آنجلس در نزدیکی خیابان Melrose و بلوار Abbot Kinney خواهند بود، جایی که بازدیدکنندگان می توانند از نمونه ها، محصولات رایگان و مطابق با روح همکاری، نسخه محدود مارک دار لذت ببرند. یک چهارم رول. («هر،ی که تا به حال در یک شهر بزرگ زندگی کرده است میداند که بدترین ،مت در مورد شستن لباسهایتان این است که باید پول Trader Joe یا 7-Eleven را پس بگیرید تا محل اقامت خود را دریافت کنید، بنابراین ما سعی میکنیم روز لباسشویی را کمی بیشتر کنیم. برای همه سرگرم کننده است، “بی، گفت.)
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/dedcool-is-turning-ouais-best-selling-fragrance-into-a-laundry-detergent-1235635735/