خرید و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره ترب-رژ دونی

علاوه بر این هیدروفیشیال دارای تأثیر فوری می‌باشد و در عین حال به حفظ سلامت پوست در بلندمدت کمک می‌کند. اما به جرات می‌توان گفت که هیدرودرم پوست هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند.

  • قرمزی/خارش پوست را درمان می کند، رنگدانه و سایر اثرات را برطرف می کند.
  • ریلکس کردن پوست ذهن و بدن ، درمان پوست های حساس ،نور سبز هایپر پیگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان میکند.
  • گرچه برخی افراد سفتی و سرخی را برای حدود یک ساعت تجربه می‌کنند اما با پیگیری کردن این درمان خواهید فهمید که عوارض جانبی و خطرات آن در کمترین حالت ممکن است.
  • خلاصه ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید ،هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین درمان مشکلات پوست…
  • در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود.

سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند. (۲) محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود.

هندپیس اسپری اکسیژن (تفنگ آب پاش)

با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.

این درمان چند مرحله‌ای سلول‌های مرده را استخراج کرده و پاک می‌کند و سپس پوست را با استفاده از یک سرم حاوی آنتی‌آکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک جوان‌سازی می‌کند. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست و برداشتن جوش سرسیاه، آلودگی و چربیها از سطح پوست با استفاده از مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک جریان مایع). اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد.

دسته آر اف (RF):

درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود. هنگام استفاده از هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، اگر صدای ساز “بیپ بیپ” به گوش می رسد، لطفاً بطری زباله دان را مشاهده کنید.

خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند. به طور کلی تمامی این مراحل هیدرودرم صورت برای به ارمغان آوردن زیبایی و جوانی به پوست انسان طراحی شده‌اند. این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند. برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند.