خرید و قیمت باکس تبدیل هارد کامپیوتر به هارد همراه usb 3.0 از غرفه تک سیستم جنوب باسلام

صفحه‌های فوق سریع آن نیز به راه‌اندازی و بارگیری سریع بازی‌های شما کمک می‌کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر این محصول فقط در ایالات متحده و بریتانیا موجود است که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به دیگر کشور‌ها از جمله ایران نیز وارد شوند. خرابی حافظه ذخیره سازی کامپیوتر یا لپ تاپ  علائمی دارد که لازم است در اولین فرصت بررسی شود. خرابی هارد یکی از مواردی است که کاربران روزانه  با آن مواجه می شوند. و از کارشناسان ما سوال می پرسند دلایل خراب شدن هارد دیسک چیست ؟ خرابی هارد می تواند امر معمولی باشد اما از انجایی که داده های ذخیره شده در فضای ذخیره سازی بسیار مهم هستند خرابی هارد دیسک و تعمیر ان بسیار مهم است. خرابی هارد کامپیوتر و یا لپتاپ میتونه دلایل متفاوتی داشته باشه که در این مقاله آموزشی از پشتیبان کامپیوتر رایانه کمک میخواهیم به بررسی این دلایل بپردازیم، قبل از بررسی خرابی هارد لازم‌ از کمی با خود این قطعه آشنا شویم.

  • هر داده دیجیتالی و اطلاعاتی که برای ذخیره‌سازی به هارددیسک ارسال می‌شود، تا زمانی که حذف نشود در مکان خود باقی می‌ماند.
  • در این روش، هارد اینترنال در برابر گرد و خاک، نفوذ آب و الکتریسیته ساکن به خوبی محافظت می‌شود و خطری متوجه اطلاعات ذخیره شده در هارد نیست.
  • هارد دیسک را حافظه ی دائم کامپیوتر می دانند و نام هارد دیسک به صورت اختصاری به صورت ( HDD) نوشته می شود.
  • همچنین در بخش پرسش و پاسخ می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید، تیم زومیت و کاربران در اسرع وقت به پرسش‌های شما پاسخ خواهند داد.
  • اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، باید از یک مبدل یا محفظه ساتا مبتنی بر یواس‌بی استفاده کنید تا بتوانید هر دو درایو را همزمان به سیستم متصل نمایید.

در‌واقع هارد دیسک‌های 2.5 اینچی زیادی وجود ندارد که بتوان از آن‌ها برای افزایش حافظه داخلی لپ تاپ ‌ها استفاده کرد؛ اما درایو هیبریدی Firecuda سیگیت تعادل خوبی ایجاد می‌کند و به عنوان بهترین هارد دیسک برای لپ تاپ معرفی می‌شود. این مدل هارد درایو یک راه آسان برای افزایش فضای ذخیره سازی لپ تاپ ارائه می‌دهد و به لطف 8 گیگابایت حافظه فلش سرعت آن را نیز افزایش می‌دهد. از طرف دیگر گارانتی 5 ساله درایو به اطمینان از دوام طولانی مدت آن کمک می‌کند. در نتیجه اگر به دنبال یک هارد دیسک خوب با ظرفیت مناسب و دوام بالا برای لپ تاپ خود هستید، Seagate Firecuda Mobile می‌تواند به عنوان پیشنهادی عالی در اختیار شما قرار گیرد.

محبوب ترین برند ها و مدل های هارد دیسک

برخی کابل‌ها مانند آنچه در تصویر زیر می‌بینید در یک سر خود یک کانکتور مستقیم و در سر دیگر یک کانکتور به شکل L دارند. آن سر که کانکتور L شکل دارد را راحت‌تر می‌توان به محل‌هایی که فضای کمی وجود دارد متصل کرد. برخی کابل‌های ساتا در هر دو سر خود کانکتورهای مستقیم و یا L شکل دارند.

هارد کامپیوتر چیست؟

کامپیوترهای رومیزی شخصی در دهه 70 ظهور کردند و در همان زمان، IBM در حال توسعه اولین فلاپی دیسک بود. فلاپی دیسک اولین بار در سال 1971 منتشر شد و اولین دیسک مغناطیسی به راحتی قابل حمل بود. اچ پی به عنوان یکی از برندهای برتر در زمینه تولید هارد دیسک اینترنال شناخته می شود. این کمپانی از سال 1939 در آمریکا تاسیس و در زمینه تولید سرورهای قدرتمند، سوئیچ، لپ تاپ، دستگاه های ذخیره سازی، رایانه، دوربین دیجیتال، تلویزیون، تلفن همراه، چاپگر، نرم افزارهای مدیریت شبکه و… یکی از برندهایی که در زمینه تولید انواع محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات همچون انواع هارد دیسک اکسترنال و فلش مموری فروش خوبی شناخته شده است، سیلیکون پاور است.

دلیل اصلی خراب شدن هاردک  دیسک چیه؟

هارد دیسک های داخلی یا اینترنال کمپانی سیگیت یکی از بهترین تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در نوع خود است که از کارایی و قابلیت اطمینان بسیار بالایی در ذخیره سازی اطلاعات برخوردار می باشد. برندهای مختلفی در زمینه تولید و توزیع هارد داخلی کامپیوتر و لپ تاپ فعالیت می کنند که اگر بخواهیم به تعدادی از آن ها اشاره داشته باشیم می توانیم به برندهای اچ پی، سیگیت و وسترن دیجیتال اشاره نماییم. هر یک از این کمپانی ها هر ساله فناوری های جدیدی را به دنیا معرفی می کنند و هارد اینترنال جدید خود را در مدل های متنوع تری روانه بازار می سازند. حافظه SSD هنگام خواندن و نوشتن داده ها سریع تر از HHD عمل می کند و شما با خرید هارد اینترنال SSD می توانید شرایط بهتری را تجربه کنید. برای خرید هارد اینترنال پیشنهاد می کنیم ابتدا به قیمت آن توجه نموده و سپس با توجه به نیاز خود، خرید خود را انجام دهید. هاردهای اینترنال و اکسترنال معمولی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است برای کاربران عادی درنظر گرفته شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار