خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا

کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود. بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند. کریس وقتی از این موضوع باخبر می شود، اسلحه اش را برمی دارد و در پارکینگ مرکز خرید به مهاجمش شلیک می کند.

  • در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید.
  • ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت.
  • Atomic Walletاین کیف پول از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن مختلف اعم از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ماتیک و غیره را پشتیبانی می‌کند.
  • پالیگان که با نام ماتیک Matic هم شناخته میشود، یک توکن اتریومی است که به عنوان ارز بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود.
  • ناظر اصلی بازار ارزهای دیجیتال ازبکستان ، طبق اعلامیه رسمی که منتشر کرده است، خبر از اعطای مجوز فعالیت برای دو پلتفرم معاملاتی در این کشور داده است.

اگر می‌خواهید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، ابتدا باید یک صرافی آنلاین معتبر را برای خود انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کنید. برای انجام معاملات و خرید و فروش ارز ماتیک در صرافی اکسبیتو باید مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا باید در این صرافی ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری برای خود بسازید.

فروش و خرید متیک پالیگان (MATIC)

بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود. این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند. هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود.

چه کسانی بنیان گذار پالیگان هستند؟

در این مطلب قصد داریم تحلیل تکنیکال اتریوم را بررسی و مسیر حرکات … پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت.

پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک به تدریج تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۰٫۶۹ دلار کاهش یافت. ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار