خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا

ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند. از ارز متیک برای تسهیل اکوسیستم پرداخت در پالی گان استفاده می‌شود؛ این ارز دیجیتال هم‌اکنون به عنوان شاهرگ هزینه‌های تراکنش در سیستم پالی گان محسوب می‌شود. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند.

  • سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند.
  • Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند.
  • برای خرید ارز دیجیتال MATIC می توانید به صرافی های معتبر مانند تتر ایران مراجعه کرده و با بهترین قیمت انواع رمز ارز ها را خریداری نمایید.
  • ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است.
  • قیمت متیک امروز ۴ آذر ۱۴۰۱ برابر با 30,052.00 تومان معادل 0.83 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود.

پالی گان از یک نسخه سیستم پلاسما بهره‌مند شده است که در آن، ویژگی مهمی نهفته شده است؛ این ویژگی به تریدرها این امکان را می‌دهد تا به ۶۵ هزار و ۵۳۶ تراکنش در هر بلاک جدید دسترسی داشته باشند. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.

توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید . چنانچه در امر خرید و فروش با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید .

فروش ارز ماتیک در ایران

قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است. بعد از ثبت این رکورد، مجدداً نمودار قیمت توکن متیک وارد یک فاز اصلاحی شد. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد.

پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. باتوجه به تحریم کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی و خطرات مرتبط با بلوکه شدن دارایی‌ها، پیشنهاد می‌شود ارز متیک را از یک صرافی معتبر داخلی مانند والکس با خیال راحت و با قیمت جهانی خریداری کنید. خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود. نکته مهم دیگری که در مورد ارز matic و شبکه پالی گان وجود دارد، به سیستم پلاسما مربوط می‌شود.

خرید ارز ماتیک از بهترین صرافی آنلاین ایرانی

اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست. در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید. نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است. معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست. در بازار معاملاتی پینگی می‌توانید با کارت بانکی عضو شتاب و کمترین کارمزد، اقدام به خرید رمز ارز ماتیک کنید. در صورتی که ساکن ایران باشید، خرید MATIC از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به‌ راحتی با کارت بانکی خود به‌ طور مستقیم، ارز دیجیتال ماتیک بخرید.

تاریخچه و بنیان گذاران پلتفرم پالی گان Polygon

برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.

این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. قیمت ماتیک در ششم دی ۱۴۰۰ موفق شد به بالاترین حد خود یعنی ۲.۹۲ دلار برسد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید.