خرید ماتیک ماتیک سابق فروش ماتیک ماتیک سابق قیمت ماتیک ماتیک سابق

شبکه پالیگان در سال 2017 و ارز دیجیتال ماتیک در سال 2019 راه‌اندازی شدند. چون ارز دیجیتال شبکه پالیگان ماتیک نام دارد، در ابتدا نام این شبکه ماتیک نتورک بود که بعدها به پالیگان تغییر کرد. جالب است بدانید، تعداد 10 میلیارد ارز دیجیتال ماتیک وجود دارد که تعداد 7.53 میلیارد آن در بازار در گردش است. برای خرید ارز ماتیک و استفاده از مزایای آن می‌توانید از طریق صرافی ایرانی اکسبیتو اقدام کنید.

  • این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند.
  • قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است.
  • Dominance یا دامیننس polygon به معنی میزان سهم ارز پالیگان در کل بازار کریپتوکارنسی است.
  • فروش و خرید SLP از کاربردی‌ترین ارزهای بازی آکسی اینفینیتی، ارز SLP است.
  • شبکه پالیگان در سال 2017 و ارز دیجیتال ماتیک در سال 2019 راه‌اندازی شدند.
  • در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت.

نظر تحلیلگران در مورد آینده سلسیوس cel شبکه سلسیوس یک پلتفرم وام دهی P2P است که به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را قرض بگیرند… البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است. حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است.

تفاوت بیت کوین و رمز ارز ماتیک

این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.

آینده ارز دیجیتال پالیگان یا همان ماتیک (Matic) چگونه است؟

خیر؛ کارمزد نقل‌وانتقال ارز متیک رایگان نیست و برای انجام تراکنش‌های شبکه لازم است. همچنین خرید و فروش ارز MATIC در صرافی والکس نسبت به سایر معاملات مالی سنتی، بسیار کم هزینه است. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است. در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند. ارز ماتیک، در طی چهار هفته‌ حدود ۷۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۳۴ دلار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ به ۲٫۶۸ دلار در ۱۸ می ۲۰۲۱ افزایش یافت.

برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید. Dominance یا دامیننس polygon به معنی میزان سهم ارز پالیگان در کل بازار کریپتوکارنسی است. این سهم نشان می‌دهد که MATIC چه درصدی از کل بازار را در میان دیگر ارزها در اختیار دارد. با تحلیل دامیننس پالیگان و بررسی کاهش یا افزایش آن متوجه می‌شوید که میزان سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال افزایش داشته یا کاهش یافته است.

بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند. با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند.

در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید. راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است. آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد. بله؛ متیک در حال حاضر از جمله ارزهای دیجیتال نوظهور محسوب می‌شود که آینده درخشانی برای آن پیش‌بینی شده است.

گفتنی است پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX، جامعه ارزهای دیجیتال به‌شدت به ذخیره دارایی‌ها در کیف پول‌های سرد تمایل پیدا کرده‌ و اعتماد به صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین رو به کاهش است. بعد از گذشت زمان و با افزایش تعداد معاملات، شما از اعتبارات ویژه‌ای در صرافی آنلاین اکسبیتو برخوردار خواهید شد. این بلاک چین به توسعه دهندگان امکان ساخت Dapp های کاربرپسند با کارمزد پایین و در مقیاس بالا را میدهد. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. صرافی CoinTigerاز نظر حجم معاملات در خرید و فروش ماتیک برترمی باشد .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار