خرید ماتیک ماتیک سابق فروش ماتیک ماتیک سابق قیمت ماتیک ماتیک سابق

پالی گان از یک نسخه سیستم پلاسما بهره‌مند شده است که در آن، ویژگی مهمی نهفته شده است؛ این ویژگی به تریدرها این امکان را می‌دهد تا به ۶۵ هزار و ۵۳۶ تراکنش در هر بلاک جدید دسترسی داشته باشند. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.

  • با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.
  • علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است.
  • ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است.
  • برای خرید ارز ماتیک و استفاده از مزایای آن می‌توانید از طریق صرافی ایرانی اکسبیتو اقدام کنید.

توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید . چنانچه در امر خرید و فروش با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید .

پیش بینی قیمت و آینده ارز ماتیک در 2022, 2025, 2030

ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند. از ارز متیک برای تسهیل اکوسیستم پرداخت در پالی گان استفاده می‌شود؛ این ارز دیجیتال هم‌اکنون به عنوان شاهرگ هزینه‌های تراکنش در سیستم پالی گان محسوب می‌شود. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند.

آموزش تصویری خرید ماتیک از صرافی ارزپایا

برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.

قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است. بعد از ثبت این رکورد، مجدداً نمودار قیمت توکن متیک وارد یک فاز اصلاحی شد. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار