خرید عمده زعفران قائنات با بهترین قیمت و 7 روز ضمانت زعفرانیه | OkChay

خرید عمده زعفران قائنات با بهترین قیمت و 7 روز ضمانت زعفرانیه | OkChay

بدن خود کمک شایانی کنید و باعث کاهش چربی خون در بدن خود شوید.با خرید زعفران ناب از فروشگاه تندیس با اضطراب و افسردگی مقابله کنید و با مصرف آن می توانید خوابی راحت و لذت بخش را تجربه دمنوش و انواع چای نمایید. فرهنگ این فروشگاه اینترنتی این‌چنین شکل گرفت، که خوش‌کالا را به فروشگاهی درصنعت مواد غذایی در ایران تبدیل کرده است. بسته بندی فلزی ایده جالبیه چون اکثر جاها زعفران رو به صورت پاکتی میفروشن. رنگ و طعم زعفران که خیلی خوب بود ولی در بسته بندی خیلی سخت باز میشد.

  • زعفران سرگل ممتاز قائنات دارای خواص درمانی بسیار زیادی میباشد، نیم مثقال زعفران حدود 2 گرم و 304 سوت میباشد که با بهترین کیفت بسته بندی میشود.
  • چای ترش همانطور که از اسمش پیداست مزه ترشی دارد و به رنگ قرمز است.
  • همانطور که روی مبل در منزل یا صندلی محل کارتان لم داده اید، بعد از سرچ فروشگاه آنلاین زعفرانیه در موبایل و ورود به سایت زعفرانیه دات کام وارد بخش پک های زعفران و یا هدایای چوبی و معرق و یا هدایای تبلیغاتی فانتزی شوید.
  • زعفرانی که خریداری میکنید در منطقه قائنات که پایتخت طلای سرخ جهان نامیده میشود کاشت و بسته بندی میشود.
  • در سفری که به قائنات داشتیم و مهمان مردم عزیز این دیار بودیم، با روش تولید و فرآوری زعفران آشنا شدیم و اکنون همراه ما باشید تا برای شما به نمایش بگذاریم.

برای رفاه بیشتر مشتریان زعفران پودر شده نیز به صورت آماده و بسته بندی های گرمی و مثقالی عرضه می شود. مهمترین ملاک ارزیابی زعفران برای ما، میزان رنگدهی، عطر و طعم، عدم وجود جسم خارجی و ماده افزودنی و نوع و ظاهر قلم و رشته های زعفران و محل کشت زعفران است و به همین دلیل، تمام زعفران های زعفرانیه، تا هفت روز ضمانت طلایی بازگشت دارد که از هر لحاظ،خاطری آسوده برای خرید شما فراهم می‌کند. فروشگاه اینترنتی خوش‌کالا راه رساندن محصول به خانه‌های شما را می‌داند چون در تبلیغات خلاق و نیاز شما را می‌شناسد.

خواص پرچم زعفران

با لطف و اعتماد مشتریان و همراهان گرامی، امروزه گروه موادغذایی کیلن با سه محصول اصلی برنج،چای و زعفران تلاش می کند که در بالاترین سطح کیفیت و سلامت ، به صورت مستقیم از تولید به مصرف در اختیار خانواده های ایرانی قرار دهد. یکی از دغدغه های بازرگانان و فعالان بازار زعفران، صادرات زعفران و ارسال آن به کشورهای مختلف حاشیه خلیج فارس، آسیایی،اروپایی و آمریکایی می‌باشد. شرکت زعفرانیه با دارا بودن کارت بازرگانی حقوقی معتبر و سایر مجوزها و امکانات لازم و تجربه و تخصص، صادرات زعفران عمده ،صادرات زعفران بسته بندی،صادرات پک زعفران در وزن ها و تعداد و ابعاد مختلف را دارد. برای حفظ عطر و طعم محصول و جلوگیری از خسارات وارده هنگام حمل و نقل، مجموعه گُلپَران از بسته بندی فلزیاستفاده می کند تا محصول مورد نظر به بهترین وجه به دست خریدار محترم برسد. از بین صدها پک مخمل، پک چرمی، پک ترمه، جعبه چوبی، باکس ترمووود، هاردباکس، صنایع دستی، ساعت دیواری چوبی و ….

زعفران قاین

خرید زعفران اصل قائنات با بهترین قیمت فروش زعفران از طریق فروشگاه زعفران ممتاز قائنات بسیار آسان و امکان پذیر میباشد. فروشگاه زعفران ممتاز قائنات در خراسان جنوبی، منطقه قائنات، فعالیت می‌ کند. برای خرید زعفران امسالی و تازه، با کیفیت بالا، می توانید از انواع زعفران بسته بندی شده در فروشگاه زعفران ممتاز قائنات دیدن فرمایید. زعفران خوب و درجه یک را بطور مستقیم از کشاورز بخرید، هم از طعم و رنگ بی نظیر آن لذت ببرید، هم هزینه کمتری پرداخت کنید و هم محصول ارگانیک و سالم استفاده کنید. این زعفران سرگل ممتاز که در ظرف بسیار زیبای خاتم به اندازه ۰٫۵ مثقال عرضه می‌شود، از بهترین مزارع شهرستان قائنات توسط خانم گواهی، یکی از کارآفرینان برتر این شهرستان در زمینه تولید زعفران تهیه می‌شود و به طور مستقیم به مصرف کننده خواهد رسید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار