جنیفر آنیستون در مورد مراقبت از مو برند LolaVie به Ulta Beauty – WWD


LolaVie اولین شریک ،ده فروشی خود را پیدا کرده است.

این برند که در سال 2021 توسط جنیفر آنیستون، رئیس امی ،س و مدیر اجرایی جوئل رونکین تأسیس شد، وارد توزیع کامل Ulta Beauty خواهد شد. این برند در 30 آوریل در وب‌سایت Ulta عرضه می‌شود و در 14 مه عرضه می‌شود. این برند در حال حاضر دارای پنج محصول در زمینه پاک‌سازی، درمان و یک ظاهر طراحی شده است که همگی بین 26 تا 32 دلار قیمت دارند.

هجده ماه پس از راه اندازی، LolaVie در گسترش خود اندازه گیری شده است. این محصول با یک پاک کننده شروع به کار کرد و از آن زمان به بعد یک روغن مو و یک لایه بردار را معرفی کرد. آ،ین افزوده‌های آن، شامپو و نرم‌کننده – نان و کره بسیاری از مشاغل مراقبت از مو – اوا، سال گذشته عرضه شد. در آن زمان، مدیران در مورد فروش اظهار نظر ن،د، اما منابع صنعتی گفتند که فروش بین 15 تا 20 میلیون دلار در سال اول این برند و در دومین سال از مرز 50 میلیون دلار فراتر خواهد رفت.

با این حال، آنها اذعان ،د که استقبال بسیار مثبت بوده است، از این رو ،ده فروشی بازی می کند.

ما سالگرد یک سالگی خود را با شامپو و نرم کننده خود جشن گرفتیم که محصولی بسیار مورد تقاضا برای بسیاری از مصرف کنندگان ما است. آنیستون گفت که زمان بسیار زیبایی برای جشن گرفتن یک سالگی ما بود. “اکنون که ما به Ulta می رویم، فقط مخاطبان ما را برای محصولمان افزایش می دهد، که بهتر از این نمی تواند باشد.”

،س اضافه کرد: «همه می‌خواهند موهای جن داشته باشند، اما اگر محصولات ما مطابق آن نبود، اهمیتی نداشت. محصولات ما ستاره بوده اند، و بازخورد در مورد محصول شگفت انگیز بوده است. ما بیش از 3500 نقد پنج ستاره داریم و 12 جایزه زیبایی ،ب کرده ایم.

آنیستون اذعان داشت که زیبایی تعداد زیادی از بنیانگذاران مشهور را به خود دیده است و ایجاد محصولاتی با کارآمدی و ،ب و کار با طول عمر، هدف اصلی او بوده است. «شما بازیگر، را می‌بینید که با محصولات زیبایی اینجا و آنجا بیرون می‌آیند، و ما فقط می‌خواستیم [LolaVie] موثر باشد و به آنچه گفته می شود م،ا داشته باشد.» این بزرگترین نگر، و بزرگترین هدف ما بود. فقط با بازخورد، به هدف رسیدیم.»

رونکین گفت، در مورد گسترش ،ده‌فروشی، این برند سؤالات زیادی در مورد اینکه آیا، کی و کجا عرضه می‌شود، دریافت کرده است. ما می خواستیم مطمئن شویم که نام تجاری ما آماده است، ما آماده بودیم و مشتریان خود را درک می کردیم. ما احساس کردیم که Ulta Beauty با اخلاق ما مطابقت دارد و مصرف‌کننده آنها همان چیزی را می‌خواهد که مصرف‌کننده ما می‌خواهد، محصولاتی باکیفیت هستند که کار می‌کنند و به این نیست که نام چه ،ی روی بطری است. این همان چیزی است که در بطری است، و ما محصولاتی تولید می کنیم که کار می کنند.

به گفته جسیکا فیلیپس، معاون بازرگ، ،ده‌فروش، در Ulta، تجارت مو در حال “رونق” است. او در ایمیلی گفت: “این فضایی است که ما به خوبی می شناسیم، و همچنان شاهد رشد و نوآوری هستیم، زیرا مهمانان با محصولاتی که با اه، خاصی در ذهن فرموله شده اند، مشاهده می کنیم.” ما از طریق شراکت انحصاری ،ده‌فروشی خود، یکی از راه‌های زیادی را نشان می‌دهیم که در حال رشد مجموعه‌هایمان برای برآوردن علایق و نیازهای متنوع مهمانانمان هستیم و در عین حال، جدیدترین موردی را که آنها آرزو می‌کنند معرفی می‌کنیم و مهمتر از همه، به برند کمک می‌کند تا به ارتفاعات جدید برسد.»

،ب و کار در Ulta به طور کلی قوی است، از 10 میلیارد دلار درآمد برای سال مالی منتهی به 28 ژانویه، برای اولین بار برای غول ،ده فروشی.

،س گفت: «اولویت ما این است که ،ده فروشی را با عالی اجرا کنیم. ما این کار را با d-to-c انجام داده‌ایم، اما تجربه‌ی دست اول از محصول خود را به مصرف‌کنندگان خود نداده‌ایم تا لمس و احساس کنند.»

این برند محصولات بیشتری در افق دارد و گسترش بیشتر را رد نکرده است. بیش از نیمی از ترافیک سایت ما از خارج از ایالات متحده بوده است، و این گواهی بر قدرت شروع نام تجاری است. [has been]رونکین گفت. ما در حال حاضر به بریت،ا و کانادا ارسال می کنیم، اما می بینید که ما در سطح بسیار بیشتری بین المللی می شویم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/lolavie-ulta-beauty-ink-retail-partner،p-1235608923/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با