جذابیت رایحه: درآمد خالص Coty Q2 کاهش می‌یابد اما نتایج پیش‌بینی‌های وال استریت را شکست می‌دهد زیرا عطر در صدر قرار می‌گیرد.


چه؟ Coty گزارش داده است که درآمد خالص سه‌ماهه دوم سال 2018 به 1.52 میلیارد دلار کاهش یافته است، با این حال، گفته می‌شود که نوآوری‌ها در عرضه عطرهای معتبر به این شرکت کمک کرده است تا پیش‌بینی‌های وال استریت را ش،ت دهد.

جزئیات عطرهای لو، مانند Burberry Hero Eau du Parfum و Gucci Flora Gorgeous Jasmine عملکرد قوی در این سه ماهه ارائه ،د، در حالی که به لطف کاهش محدودیت ها، تقاضا در چین و ،ده فروشی های مسافرتی همچنان قوی بود.

به ازای هر بخش، درآمد خالص پرستیژ با 5 درصد کاهش به 957.7 میلیون دلار آمریکا رسید، از جمله SKKN توسط کیم، کایلی لوازم آرایشی و زیبایی گوچی، در حالی که فروش خالص زیبایی مصرف کننده با 1 درصد کاهش به 565.9 میلیون دلار آمریکا رسید.

درآمد خالص سال گذشته از 188.9 میلیون دلار به 235 میلیون دلار افزایش یافت.

چرا؟ Sue Y. Nabi، رئیس دفتر اجرایی، گفت: «شاخص عطر» همچنان به قوت خود باقی می‌ماند، زیرا مصرف‌کنندگان در یک محیط نامشخص به عطرها به‌،وان لو،‌کننده خلق و خو و مقرون به صرفه روی می‌آورند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/scent-appeal-coty-q2-net-revenue-falls-but-results-beat-wall-street-forecasts-as-fragrance-come-out-on-top/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با