جدیدترین حرکت های اجرایی زیبایی در Coty، Diptyque، Glowbar و موارد دیگر – WWD


کارولین آندرئوتی

کارولین آندرئوتی

حسن نیت

کوتی به دلیل اعتبار، کارولین آندروتی را به ،وان مدیر ارشد تجاری جدید خود منصوب کرده است. آندروتی اخیراً به ،وان معاون اجرایی، ،ده فروشی جه، سفر در Coty خدمت کرده است. او در نقش جدیدش جانشین ایزابل بونفانتی می شود.

جردن سرل

جردن سرل

BusinessPortraits.ca

جردن سرل، اخیراً نایب رئیس The Body S،p، omnichannel آمریکای شمالی، ارتقا یافته است. اکنون مدیر کل این برند در آمریکای شمالی، سرل بر ،ده فروشی، عمده فروشی، توزیع، بازاریابی، تجارت الکترونیک و فعالیت در منطقه نظارت دارد.

کیمبرلی ویلاتورو و پاتریک تا.

کیمبرلی ویلاتورو و پاتریک تا.

حسن نیت

کیمبرلی ویلاتورو به ،وان مدیر اجرایی پاتریک تا بیوتی یک کنسرت جدید دارد. او اهل اسمش با، است، جایی که اخیراً به ،وان معاون بازاریابی آمریکای شمالی در آنجا کار کرده است.

فرانک اسمال

فرانک اسمال

حسن نیت

فرانک اسمال، مدیر مالی و مدیر عامل جدید شرکت Wella است. او از شرکت آبجو بوستون می‌پیوندد و اولین مدیر ارشد اجرایی Wella تا به امروز است.

جسی داوز

جسی داوز

حسن نیت

Jessie Dawes آلوم Shiseido توسط Diptyque به ،وان اولین مدیر ارشد بازاریابی این برند فرانسوی، Americas انتخاب شده است.

آلیسون گینسبرگ

آلیسون گینزبرگ

حسن نیت

آلیسون گینزبرگ اکنون نایب رئیس استودیوی صورت در نیویورک، Glowbar است. گینزبرگ با تج، به استعدادیابی و تجربه منابع انس، در پرادا، تیف، و شرکت، و اخیراً کیت اسپید، قصد دارد استعدادها را حفظ و توسعه دهد.

دانا اونیو

دانا اونیو

حسن نیت

برند مراقبت از مو Ceremonia، Dana Onyewu را مدیر ارشد تجاری جدید خود معرفی کرد. اخیراً Onyewu به ،وان معاون فروش و آموزش آمریکای شمالی در Tatcha خدمت کرده است.

ارین کیتینگ

ارین کیتینگ

حسن نیت

ارین کیتینگ، آلوم یونیلور، به ،وان مدیر ارشد مشتری به مائسا پیوست که از 8 می آغاز شد. در نقش جدید خود، کیتینگ تیم فروش انکوباتور را رهبری خواهد کرد تا رشد را تقویت کند.

اوشیا ساور

اوشیا ساور

حسن نیت

O،ya Savur نیز به ،وان مدیر ارشد برند به Maesa پیوسته است. پیش از این، Savur نقش بازاریابی و مدیریت برند در Charlotte Tilbury، Revlon و Unilever را به عهده داشت.

مارتا روبنشتاین هارمون

مارتا روبنشتاین هارمون

حسن نیت

،گوش دیوانه اولین معاون فروش خود را منصوب کرد: مارتا روبنشتاین هارمون. او به برند مراقبت از پوست خالکوبی از برند مراقبت از مو Reuzel می پیوندد، جایی که او به ،وان معاون ارشد توسعه تجارت جه، خدمت می کرد.

لیزا تانزر

لیزا تانزر

حسن نیت

مدیر عامل جدید Beacon Wellness Brands Lisa Tanzer است که از Katie Couric Media Marketplace می‌پیوندد و بر مجموعه برندهای سلامت ،، مراقبت شخصی و زیبایی این شرکت نظارت خواهد کرد.

الیزابت آلیسون

الیزابت آلیسون

حسن نیت

Tricoci Salon and Spa نیز مدیر اجرایی جدیدی را انتخاب کرده است: Elizabeth Allison. آلیسون اخیراً رئیس لیزر موهای زائد میلان بود و قبل از آن مدیر ارشد تحول در Neiman Marcus Group بود.

دکتر سوفیا موری

دکتر سوفیا مورفی

آلیشا دکو

مربی ، معتبر دکتر سوفیا مورفی به ارائه دهنده خدمات سلامت ،، TBD Health پیوست. مورفی در نقش جدید خود به ،وان مدیر سلامتی شرکت، با آموزش پزشکان آگاه از تروما و گسترش پیشنهادات TBD به ایجاد یک رویکرد جامع تر برای سلامت ، کمک می کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-latest-beauty-executive-moves-at-coty-diptyque-glowbar-and-more-1235608253/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با