جانسون و جانسون IPO را برای تجارت سلامت مصرف کننده خود – WWD آماده می کند


جانسون اند جانسون قصد دارد تا اوا، سال جاری یک عرضه اولیه عمومی برای Kenvue Inc.، یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت که تجارت سلامت مصرف کننده آن را تشکیل می دهد، راه اندازی کند.

این شرکت قصد دارد تا 3.5 میلیارد دلار در IPO جمع آوری کند، که در زمان عرضه های عمومی خاموش در ایالات متحده انجام می شود.

فعالیت سلامت مصرف کننده J&J شامل مراقبت از خود، سلامت و زیبایی پوست، و برندهای بهداشتی ضروری از جمله Neutrogena، Aveeno، Dr. Ci:Labo، NeoStrata، OGX، Dabao و Le Pe، M،illais است.

J&J که به تازگی نمایشگاهی را برای IPO راه اندازی کرده است، 151.2 میلیون سهم از سهام عادی Kenvue را ارائه می دهد که قیمتی بین 20 تا 23 دلار برای هر سهم دارند.

J&J گفت که انتظار دارد به پذیره نویسان یک اختیار 30 روزه برای ،ید 22.7 میلیون سهم دیگر از سهام عادی خود برای پوشش بیش از حد، در صورت وجود، بدهد.

ارزش Kenvue تا 43.5 میلیارد دلار خواهد بود.

انتظار می‌رود سهام عادی کنوو با نماد KVUE در بورس نیویورک عرضه شود.

هنگامی که عرضه اولیه عمومی سهام انجام شود، J&J مالک 1.72 میلیارد سهم از سهام عادی Kenvue یا 91.9 درصد از کل سهام عادی آن خواهد بود. اگر پذیره‌نویس‌ها از اختیار کامل بیش از حد تخصیص خود استفاده کنند، 90.8 درصد مالکیت آن خواهد بود.

Goldman Sachs & Co، JP M، و BofA Securities به طور مش، به ،وان مدیران اصلی در IPO عمل می کنند.

Citigroup، Deutsche Bank Securities، BNP Paribas، HSBC، RBC Capital Markets و UBS Investment Bank مدیر، هستند که برای IPO اداره می شوند، در حالی که BBVA، ING، IMI – Intesa Sanpao، Santander، UniCredit Capital Markets، Academy Securities، Independence Point Securities، Ramirez & Co.، R. Seelaus & Co. و Siebert Williams Shank به ،وان مدیران مش، فعالیت می کنند.

کل فروش سلامت مصرف کننده J&J در سال 2022 به 15 میلیارد دلار رسید که 2.7 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت.

این شرکت برنامه‌های خود را برای توسعه ،ب‌وکار سلامت مصرف‌کننده خود در سال 2021 اعلام کرد. در ماه مه 2022، شرکت تیبو مونگون و پل روه را به ترتیب به‌،وان مدیر اجرایی و مدیر ارشد مالی منصوب کرد.

همچنین سال گذشته، اعلام شد که شرکت اسپین آف Kenvue نام دارد و انتظار می‌رود در سال 2023 راه اندازی شود.

دیگر برندهای اصلی در Kenvue عبارتند از Bebe، Biafine، Clean & Clear، Piz Buin، Sundown، Maui Moisture و Ro،ne.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/johnson-johnson-readies-ipo-consumer-health-business-1235626407/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با