تحلیلگر هشدار می دهد که پیش بینی های جدید Bath & Body Works می تواند نقطه سوم را تقویت کند – WWD


یک تحلیلگر هشدار داده است که پیش‌بینی‌های پایین‌تر از حد انتظار Bath & Body Works در خطوط بالا و پایین می‌تواند به یک سرمایه‌گذار فعال میلیاردر مقداری «مهمات» در نبرد نیابتی‌اش بدهد.

این ،ده فروش نتایج سه ماهه چهارم خود را پنجشنبه، یک روز پس از د،ل منتشر کرد نقطه سوم لوب صندوق که 6 درصد از سهام Bath & Body Works را در اختیار دارد، خواستار حضور سهامداران در هیئت مدیره برای کاهش نگر، ها در مورد حاکمیت شرکتی و فرآیندهای تصمیم گیری شرکت شد.

به طور خاص، صندوق با غرامت سارا ای. نش، رئیس هیئت مدیره، که اخیراً در بین استخدام‌های دائمی، به‌،وان مدیر اجرایی مهتابی شد (مدیر عامل جدید، جینا بوسول، مدیر اجرایی سابق یونیلور) مشکل داشت. همچنین نگر،‌هایی را در مورد برنامه‌ریزی جانشین پروری، تخصیص سرمایه، ارتباطات سرمایه‌گذار و استراتژی برای ایجاد ارزش پایدار مطرح کرد و تاکید کرد که انتصاب‌های اخیر هیئت مدیره به کاهش این نگر،‌ها کمک نکرده است.

Bath & Body Works پیش‌بینی‌های تحلیلگران را در سه ماهه چهارم پشت سر گذاشت، اما وال استریت چشم‌انداز را بزرگ‌نمایی کرد و در حالی که نیل ساندرز، مدیر عامل گلوبال دیتا، معتقد است بخش بزرگی از بدبینی در پیش‌بینی ناشی از عوامل اقتصادی خارجی است، او هشدار داد که مقداری مهمات به نقطه سوم می دهد که در تلاش است نامزدهای هیئت مدیره را معرفی کند.

«در حالی که ما با نظرات نقطه سوم موافق هستیم، معتقدیم که آنها چیزی شبیه یک واکنش بیش از حد هستند و این واقعیت را نادیده می‌گیریم که از دیدگاه ،ده‌فروشی، Bath & Body Works یک ،ب‌وکار بسیار خوب است که بیشتر اصول اولیه را دریافت می‌کند. حق ،ده فروشی،» او در یادداشتی گفت. آ،ین چیزی که به آن نیاز دارد، اختلالی است که باعث بدتر شدن استانداردها یا سرمایه‌گذاری‌هایی می‌شود که برای اجازه دادن به ،ب‌وکار برای نوآوری حیاتی هستند. مواجهه با فعالان به جای مدیریت روزانه شرکت در شرایط دشوار نیز حواس پرتی است که رک و پوست کنده، در حال حاضر نیازی به آن نیست.

اولیویا تانگ، تحلیلگر ریموند جیمز، اضافه کرد که اگرچه او هنوز فرصتی برای صحبت با سومین پوینت نداشته است، “جالب است که تمرکز روی اشتباهات گذشته است، پس از اینکه شرکت قبلاً یک مدیرعامل جدید به نام جینا بوسول را استخدام کرده است.”

در طی تماس تحلیلگران برای بحث در مورد درآمد، مدیران Bath & Body در ابتدا اظهار داشتند که نمی‌خواهند در مورد نقطه سوم صحبت کنند، اما اوا، چهارشنبه بی،ه‌ای صادر ،د. در بی،ه آمده است: «مایه تاسف است که نقطه سوم تصمیم خود را برای پیگیری یک مبارزه پرهزینه نیابتی عمومی علی‌رغم تلاش‌های با حسن نیت هیئت مدیره در چند ماه گذشته اعلام کرده است.»

این ،ده فروش فروش خالص 2.89 میلیارد دلار را برای سه ماهه چهارم منتهی به 28 ژانویه گزارش داد. این نشان دهنده کاهش 5 درصدی نسبت به سال قبل است، اما پیش بینی وال استریت برای 2.8 میلیارد دلار را ش،ت داد.

درآمد خالص 428.2 میلیون دلار در مقایسه با 592.6 میلیون دلار در سال گذشته بود. این شرکت سود هر سهم رقیق شده را 1.86 دلار گزارش کرد، در مقایسه با 2.27 دلار. تحلیلگران انتظار 1.62 دلار برای هر سهم را داشتند.

اکنون انتظار می‌رود فروش خالص سه‌ماهه اول با ارقام پایین تا می، کاهش یابد، در حالی که انتظار می‌رود سود هر سهم کاهش‌یافته بین 17 سنت تا 27 سنت باشد که کمتر از پیش‌بینی تحلیلگران برای 44 سنت است. راهنمای EPS تمام سال بین 2.50 تا 3 دلار بود که همچنین کمتر از شرط بندی 3.60 دلار وال استریت بود.

Boswell در مورد نتایج گفت: “تیم نتایج درآمدی بهتر از حد انتظار را علیرغم یک محیط چالش برانگیز اقتصاد کلان ارائه کرد که گواهی بر نقاط قوت این سازمان است. پایگاه مشتریان ما به خوبی به فصل تعطیلات ما پاسخ داد، که تا حدی توسط برنامه وفاداری ما، که اکنون از 33 میلیون عضو فراتر رفته است، پشتیب، می شود. علاوه بر این، ما همچنان در مدیریت هزینه و موجودی خود نظم و انضباط داشتیم.

در همان زمان، این شرکت گفت که در حال انجام یک تلاش گسترده برای کاهش هزینه ها و بهبود کارایی عملیاتی در تجارت است. این کشور 200 میلیون دلار صرفه جویی در هزینه های سالانه را هدف قرار داده است که بیش از نیمی از این پس انداز در چشم انداز سال 2023 در نظر گرفته شده است که عمدتاً بر نیمه دوم سال تأثیر می گذارد.

در ماه آگوست، Bath & Body Works اعلام کرد که حدود 130 نقش را حذف کرده است، که ا،ر آنها سمت های رهبری بودند، زیرا “تعدادی از ابتکارات را برای بهبود عملکرد مالی و موقعیت بهتر سازمان برای رشد بلندمدت دنبال می کند.”

این شرکت یک سال قبل از آن در آگوست 2021 تشکیل شد، زم، که L Brands سابق به دو نهاد ت،یم شد: Victoria’s Secret و Bath & Body Works. هر شرکت به صورت جداگانه در بورس نیویورک معامله می کند. Bath & Body Works با فروش 4.6 میلیارد دلاری برای تقویم 2021، رتبه 14 را در فهرست اخیر 100 سازنده برتر زیبایی WWD Beauty Inc.

سهام این ،ده فروش با 4 درصد افزایش به 43.56 دلار بسته شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/bath-،y-works-lower-forecasts-activist-investor-1235544994/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با