تجارت بهداشت مصرف کننده J&J رسماً عمومی می شود – WWD


Kenvue Inc.، زیرمجموعه سلامت مصرف کنندگان جانسون و جانسون که شامل برندهای Neutrogena، Aveeno و Tylenol است، عرضه اولیه عمومی خود را روز پنجشنبه راه اندازی کرد.

سهام در بورس نیویورک تحت نماد KVUE با قیمت 22 دلار به ازای هر سهم شروع به معامله کرد و ارزش شرکت را تقریباً 42 میلیارد دلار اعلام کرد و آن را برای افزایش حدود 3.8 میلیارد دلار آماده کرد. در پایان بازار، سهام با قیمت 26.46 دلار معامله می شد.

J&J هنوز 90.9 درصد از سهام بالقوه این تجارت را در اختیار دارد.

کل تجارت سلامت مصرف کننده J&J در سال 2022 15 میلیارد دلار تولید کرد که 2.7 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت. این کشور همچنین انتصاب مدیر اجرایی منصوب خود، تیبو مونگون، و مدیر ارشد مالی خود، پل رو، را در ماه می سال گذشته اعلام کرد.

Mongon در بی،ه‌ای گفت: «کمک به مصرف‌کنندگان برای درک قدرت فوق‌العاده مراقبت‌های روزمره در قلب ما و آنچه انجام می‌دهیم است. «به ،وان یک رهبر جه، در تقاطع مراقبت‌های بهداشتی و کالاهای مصرفی، مجموعه‌ای از مارک‌های نمادین و با پشتوانه علمی ما که به‌دقت مدیریت شده است، مورد اعتماد مصرف‌کنندگان بوده و توسط متخصصان مراقبت‌های بهداشتی برای نسل‌ها توصیه شده است. ما آماده ایم دیدگاه جدیدی از مراقبت را به جهان ارائه دهیم.»

دیگر برندهای موجود در اصطبل Kenvue عبارتند از Bebe، Biafine، Clean & Clear، Piz Buin، Sundown، Maui Moisture، Ro،ne، Dr.Ci:Labo، NeoStrata، OGX، Dabao، Le Pe، M،illais، Band-Aid Adhesive Bandages، Johnson’s، Listerine، تیلنول و زیرتک

Goldman Sachs & Co.، JP M، و BofA Securities، مدیران اصلی در IPO هستند. سیتی گروپ، دویچه بانک اوراق بهادار، BNP Paribas، HSBC، RBC Capital Markets و UBS Investment Bank نیز مدیران کتاب هستند. BBVA، ING، IMI – Intesa Sanpao، Santander، Unicredit Capital Markets، Academy Securities، Independence Point Securities، Ramirez & Co.، R Seelaus & Co. و Siebert Williams مدیران مش، هستند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/johnson-johnson-kenvue-valuation-ipo-1235640251/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با