تایدرا میچل ،ون، یکی از فارغ التحصیلان L’Oréal، P&G و Revlon که در حال حاضر مدیر بازاریابی برندهای ساندیال است، همیشه با ارائه خدمات به مصرف کنندگان زیبایی چندفرهنگی هدایت شده است.
“سوم اول کار من در زیبایی بزرگ بود، با ،ب تجربه عالی، اما انجام پروژه های درون آفرینی در خدمت مصرف کنندگان زیبایی چندفرهنگی. او گفت که این خط تمام شده بود. من Revlon را ، کردم و برای دکتر سوزان تیلور که مشغول راهاندازی یک خط مراقبت از پوست پرستیژ برای ،ن رنگین پوست بود، کار کردم. این شروع 10 تا 12 سال کار من با مشاغل کوچکتر و تحت رهبری ،ن بود.”
مدت زیادی نگذشته بود که میچل ،ون به ساندیال نقل مکان کرد. این نقاط عطف زندگی با دختران دوقلویش بود که این حرکت را تسریع کرد. او گفت: «تصمیم گرفتم که بتوانم هم بر ،ن و هم بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارم. اما من می خواستم این کار را در مقیاس وسیع تری انجام دهم. و من توانستم به شرکتی بازگردم، اما کار با تیم Sundial در SheaMoisture همه چیزهایی را که برای من از نظر مراقبت از مصرفکنندگان کمخدمت بسیار مهم هستند، گرد هم میآورد.
این هنوز نقطه پرش او در هنگام رشد در SheaMoisture است. او گفت: «اول، ما مید،م که اینجا هستیم تا خدمت کنیم. “برآمده از طرز فکر خدمت به مصرف کننده و خدمت به کاربر نهایی ما. این طرز فکر همه تیم ها است و من روی آن تمرکز می کنم. کلیشهای به نظر میرسد، اما همیشه اول درباره مصرفکننده بوده است – نیازهای او چیست، خواستههایش چیست و چه چیزی را میتو،م پیشبینی کنیم؟»
پیش بینی نیز در اخلاق او نقش اساسی دارد: سرعت و چابکی بخشی از استراتژی رشد اوست. یکی از چیزهایی که در مورد کار در یک محیط کارآفرینی بیشتر دوست داشتم این بود که شما زمان زیادی ندارید، تجملات تحلیل بیش از حد، فلج تحلیل را ندارید. توانایی حرکت سریع و زیرک، توانایی پاسخگویی و پیش بینی، هنر و علم است.»
میچل ،ون اذعان کرد که زیبایی “بسیار شخصی سازی شده، بسیار سفارشی” شده است، اما افزود که “در جایی، آونگ جابجا می شود و به وسط می چرخد. من عاشق جایی هستم که اکنون در زیبایی هستیم، و تا جایی که به آن رسیدهایم، هنوز فاصله زیادی وجود دارد که باید پیش برویم – صداها و رنگهای پوست، بافت مو، و همه اینها روی میز نیست. ”
او گفت، یکی از پیشرفتهای دلگرمکننده، «نگاه به شرکتهای بزرگتری است که به دنبال توسعه هستند». خواه این یک تجارت لوازم آرایشی باشد که در آن طیف سایهها را گسترش میدهند، یا اینکه این یک تجارت مراقبت از مو است که واقعاً روی بافتها متمرکز میشوند. و ما شاهد هستیم که بنیانگذاران برندهای مستقل به روشهای قدرتمند و م،یدار پشت میز مینشینند.»
میچل ،ون انتظار دارد راه حل ها حتی شخصی تر شوند. “تکنولوژی زیبایی مرز جدید است، از نظر اینکه زیبایی چگونه متحول خواهد شد. ما یک میلیون و یک پیشنهاد شامپو داریم، و هر تعداد رنگی که می تو،د تهیه کنید. «اما توانایی داشتن مشتری و [know] چگونه نیازهای آنها از طریق استفاده از فناوری برآورده می شود، این بدان م،است که شخصی سازی و سفارشی سازی جایی است که ما در حال حرکت هستیم.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/taydra-mitc،-jackson-leads-big-and-small-businesses-with-purpose-1235621406/