بهترین ظاهرهای زیبایی از مت گالا 2023 – WWD


بزرگترین شب مد نیز به زیبایی اهمیت می داد.

مت گالا 2023، که همچنین افتتاحیه نمایشگاه “کارل لاگرفلد: خط زیبایی” موزه مت را نشان داد، شرکت کنندگان را دید که با تمام قوا به کارهای خارق العاده – و سرگرم کننده ادامه دادند. جرد لتو که با لباس تمام تنه شوپت به فرش قرمز رسید، روسری خود را برداشت تا خط چشم سنگین و سایه های رنگین کم، تا ابروهایش نمایان شود. لیل ناس ای، درخشش نقره ای تمام بدن را به نمایش گذاشت، یک شاهکار فنی. همینطور گربه دوجا با آرایش پروتز گربه برای تقلید از دوست گربه معروف لاگرفلد.

ایمان هامن با آرایش به حداقل رسیده است، اگرچه حضور او در این مراسم پست جدید او را به ،وان سفیر جه، در Estée Lauder، در کنار دیگر شرکت کنندگان Karlie Kloss، Grace Elizabeth و Carolyn Murphy نشان داد. الیزابت با لباس کریستوفر جان راجرز الهام‌گرفته از لباس‌های لاگرفلد از لباس‌های مد لباس Fendi مطابقت داشت.

ریحانا با تأخیر و تئاتری مثل همیشه، آ،ین ،ی بود که وارد شد، و ظاهر چند تکه والنتینو خود را با لب قرمز و عینک آفتابی مجهز به مژه های فن دار که از لنز بیرون زده بود تکمیل کرد.

موها از مجسمه‌سازی – که توسط ژانل مونه تجسم می‌شود و کارهای خلاقانه از آن هاتاوی و کیم کارداشیان – گرفته تا موهای صاف، از جمله ب، بد، جردن راث و ریچل برا،هان، متغیر بودند. ایرینا شایک یک رسانه شاد را به نمایش گذاشت و موج طبیعی موهایش را در آغوش گرفت تا حال و هوای لباس مجلسی دهه 90 یوجی یاماموتو خود را تقلید کند. و فلورانس پیو موهایش را هفته‌ها قبل با وزوز ، تمام موهایش، با روسری عمودی پر کرده بود.

در اینجا، بهترین ظاهر زیبایی از مت گالا 2023 است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/best-of-beauty-at-the-met-gala-1235636951/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با