اولین محصولات آرایشی Bakeup Beauty از راه رسید.
این برند پس از عرضه در آگوست 2022 با روبند چشمی تزئین شده با سنگ های قیمتی که در اشکال مختلف دیجیتال و همچنین به اصطلاح فیزیکی “پوشیدنی” عرضه شد، اولین طیف رنگی لوازم آرایشی خود را در 11 ژانویه عرضه می کند.
متشکل از سه پالت پالم که به دنبال ارائه رنگدانههای هنری با کارایی بالا به ترتیب در رنگهای نئون، پاستلی و اصلی هستند، یک PlayBox حاوی نگینهای صورت و بدن و استیکرها، و با یک مومیایی پاککننده و آب میسلار کامل میشود. منتظر تجلی فیزیکی دیدگاه Bakeup برای هنر آرایش به ،وان وسیله ای برای ابراز وجود بود.
پالت های نخل زیبایی Bakeup.
ع، محترمانه
جو بیکر هنرمند مشهور آرایشی که یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد زیبایی Bakeup است و مشتریانش شامل اولیویا وایلد، کاترین هان و ناتاشا لیون هستند، گفت: “رنگ جای خوشحالی من است.” ما میخواستیم آرایشی به مردم بدهیم که ترسناک نباشد – چیزی که بازیگوش و سرگرمکننده است و تقریباً از مردم دعوت میکند تا انگشتان خود را در رنگ قرار دهند تا خودشان را به شیوهای جدید بیان کنند.»
این مجموعه همچنین در تعدادی از اشکال مجازی در دسترس خواهد بود. مصرف کنندگان می توانند آواتارهای سه بعدی را در پلتفرم متاورس Zepeto با ظاهری الهام گرفته از این خط سفارشی کنند که قیمت آن از 22 تا 32 دلار متغیر است، در حالی که فیلترهای شبکه اجتماعی درون برنامه ای مطابق با برنامه قرار است به زودی پس از راه اندازی در اینستاگرام عرضه شوند.
سارا سوپرفون، مدیر اجرایی Bakeup، گفت: «تجربه AR فقط این لذت فوری را امکان پذیر می کند که واقعاً نمی تو،د در مکان های دیگر به دست آورید. اجرای مضمون حجاب چشم ک،یک، به نام حجاب کیه،، در مرکز مد دیجیتال، DressX.
ما به الهام گرفتن از رنگ های مجموعه ادامه خواهیم داد [Baker’s] به نظر می رسد و با عرضه پوشیدنی های بیشتر در آنجا، آن را به تجربه Zepeto بکشید. سوپرفون گفت: تمرکز ما بر ایجاد جامعه و ایجاد یک تجربه مصرف کننده است که در آن برند ما به نحوه بیان خود در این جهان های مختلف تبدیل می شود.
علاوه بر راه اندازی اولین مجموعه کامل خود، Bakeup از رئیس جدیدی استقبال کرده است: برد موری، که یکی از بنیانگذاران Tatcha بود و به تیم Bakeup ملحق شد، که شامل کریستینا کارلینو بنیانگذار Philosophy، کریستین نوین از It Cosmetics و هنرمند موسیقی 21 ساله گریس ،ستاد می شود. ، علاوه بر بیکر و سوپرفون.
این دیدگاه منحصربهفرد تسای برای تاچا – آوردن آیینهای زیبایی ک،یک کیوتو به مراقبت از پوست مدرن – بود که او را به این برند کشاند، و با Bakeup، کهنهکار زیبایی همان پتانسیل بزرگ بعدی را دید.
“وقتی کریستینا خیلی کنجکاو شدم [Carlino] مفهوم Bakeup را به اشتراک گذاشت. موری گفت، با بیرون آمدن از COVID-19، برندی که به شدت در مورد بیان خود بود، احساس خوبی داشت. وقتی به این مقوله نگاه میکنم، فقط احساس میکنم که خیلی شلوغ است و بنابراین، برای من، اگر این همه زمان، تلاش، انرژی و سرمایه را صرف میکنید، ترجیح میدهم وقت خود را صرف چیزی کنم که به نظر اصلی میرسد.»
در حالی که Bakeup در مورد انتظارات فروش این مجموعه اظهار نظری نکرد، منابع صنعتی فکر میکنند که این خط میتواند در اولین سال حضور خود در بازار حدود 1.1 میلیون دلار فروش داشته باشد.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/after-laun،g-in-the-metaverse-،nd-bakeup-beauty-debuts-first-color-cosmetics-line-1235460555/