چگونه از شلوغی BeautyTok خلاص شوید؟ برای فرانکل، آن را با شوخ طبعی تیغ تیز است.
این غول که قدرت تلویزیونی خود را با ،وان «خانهدارهای واقعی نیویورک» در مجموعههای قدرتمند Skinny Girl، پاد،ت جدید ReWives و برنامه CNBC «Money Court» با کوین او،ی به نمایش گذاشت، با محتوای خود مقوله جدیدی را هدف قرار داده است. . اگرچه تعداد ویدیوهای زیبایی او به صدها نفر می رسد، فرانکل هنوز هم ایده هایی در حال ارائه دارد. او گفت: “امروز کمی آرایش کردم، روز خوبی است که بنشینم و چیزهایی بگویم.” “اصلاً هیچ چیز آماده نیست.”
فرانکل، که دارای 2.9 میلیون و 1 میلیون دنبال کننده به ترتیب در اینستاگرام و تیک تاک است، از معاملات برند خودداری می کند تا نظرات خود را تا حد امکان بی طرفانه نگه دارد. او در مورد محتوای خود گفت: “این فقط یک صحبت مستقیم واقعی است.” ،ومی ندارد که به زیبایی مربوط باشد، همه منتظرند. “بتنی قرار است چیزی بگوید، او همه آن را ذکر خواهد کرد.”
در اینجا، فرانکل ارزیابی خود را از بازاریابی زیبایی، آنچه در یک محصول به دنبال آن است و آنچه در مورد ستاره شدن در رسانه های اجتماعی آموخته را به اشتراک می گذارد.
WWD Beauty Inc: از بین همه دسته بندی هایی که باید در مورد آنها صحبت کنیم، چرا زیبایی؟
بتنی فرانکل: بی دلیل. مانند، کاملا تصادفی، اما جذاب. من بلد نبودم خودم آرایش کنم و این کار را شروع کردم [content] در 1 آوریل. من فقط یک مصرف کننده بودم که TikTok را تماشا می کردم و افرادی را با درخشش و تمام تکنیک ها می دیدم. فکر کردم، “اوه، من می خواهم آن محصول را ب،م.”
من هرگز برای محصول پول ،ج نمی کنم. من هرگز بیش از 40 دلار برای چیزی ،ج نکرده ام. من فقط آرایش نمی،م، زیرا اگر به یک رویداد بیرون بروم، آرایشم را حرفهای انجام میدهم. من می خواستم یاد بگیرم که چگونه میکاپ خودم را انجام دهم، زیرا در شهرهای دیگری بوده ایم که در آن هنرمندان گریم را نمی شناسم. من هرگز قدرت آرایش خودم را احساس نکردم، بنابراین شروع به توجه کردم. سپس من در تمام ویدیوها غرق شدم و می خواستم همه چیز را امتحان کنم.
WWD Beauty Inc: چیزی که در مورد آرایش آموختهاید و هیچ، به شما نمیگوید چیست؟
BF: خوب، هیچ ، به شما نمی گوید که همه چیز همه چیز را انجام می دهد. فونداسیون در یک سایه خاص نیز برنز، سایه چشم و رژگونه است. آنها فقط رنگدانه هستند، شما می تو،د آنها را به روش های مختلف استفاده کنید. اگر در سفر هستید، واقعاً می تو،د چیزهای کمتری ببرید. من چیزهای کمتری نسبت به زم، که شروع کردم دارم.
WWD Beauty Inc: ارزیابی شما از وضعیت بازاریابی زیبایی چیست؟
BF: من به این فکر کردم که این محصول به من درخشندگی می بخشد، زیرا به دلیل TikTokers، این یک چیز جدید است. به استثنای چیزهای بسیار جالب و جدید، ا،ر محصولات ی،ان هستند.
WWD Beauty Inc: برای شما، چه چیزی یک محصول خوب را می سازد؟
BF: من فقط به دلیل داروخانه فکر نمی کنم [،ucts] می تواند مانند سطح بالا عمل کند [،ucts]، که من تمام داروخانه را می خواهم. شما می خواهید همه چیز خوب به نظر برسد، احساس خوبی داشته باشید. اگر یک شمع ارزان قیمت داشتید که در بستهبندیهای نامرتب دقیقاً بوی مشابهی داشت [as a luxury candle]، نمی خواهید آن را خاموش کنید، لمس کنید یا احساس کنید. این تعادل است.
بعضی چیزهای داروخانه هم هستند که کارایی خوبی دارند، اما من دوست ندارم در کشویم وقتی احساس ارز، دارد نگاه کنم. من به مارک های داروخانه می گویم: بالا ببرید. به جای همه سایه های چشم مختلف، یک پالت به ما بدهید. فقط میل، این کار را می کند، Cover Girl این کار را می کند. من به دنبال کیفیت خوب هستم، این که از نظر عاطفی احساس خوبی داشته باشد، که به آن نگاه کنید و بگویید: “اوه، این زیبا، یا بامزه یا جالب است.” مانند ، Nivea، به شما احساس ثروتمندی می دهد. 3 دلار است، اما به شما احساس ثروتمندی می دهد.
WWD Beauty Inc: مخاطبان شما برای چه به شما مراجعه می کنند؟
BF: نکته شماره یک اطلاعات است. به ما بگویید چه چیزی است، به ما بگویید چه کنیم، به ما بگویید چه کاری انجام ندهیم. ما مادریم، بچه هایمان را می گیریم، پیاده می شویم. ما فقط برنامه 10 دقیقه ای را می خواهیم. ما کانتورینگ نمی کنیم، این چهره های ماسک دلقک دیوانه را انجام می دهیم. پایه زنی است که فقط می خواهد ، خود را از در بیرون بیاورد و در 10 تا 15 دقیقه آرایش خود را انجام دهد. و من قطعا حقیقت را می گویم، زیرا هرگز برای گفتن چیزی که نمی خواستم بگویم پولی دریافت نکرده ام.
WWD Beauty Inc: فرصت های تجاری در زیبایی را چگونه ارزیابی می کنید؟
BF: احتمالاً از هر 500 تا 700 پست، یک پست شریک است، و فقط در صورتی که محصولی باشد که قبلاً در سفرهایم پیدا کردهام. من از برندهایی تماس گرفتهام که برای بررسی محصولات درخواست پرداخت کردهاند، و ما پاسخ منفی دادهایم. اگر برندها متوجه شده اند که من قبلاً چیزی را که ساخته اند دوست دارم تماس گرفته اند، و سپس می پرسند که آیا می تو،م شریک شویم و من می توانم آنچه قبلاً گفته ام را تکرار کنم. من با آن کاملاً خوب هستم.
مردم فکر می کنند “شما در حال راه اندازی یک خط زیبایی هستید”، نه. من هیچ برنامه ای برای ورود به صنعت زیبایی نداشتم. من شرابی به نام Forever Young راه اندازی می کنم، و فکر می کنم شاید بتوانم نوعی رنگ رز را در یک پالت تبلیغاتی انجام دهم، اما با مارک دیگری.
WWD Beauty Inc: درباره ویروسی شدن چه چیزی یاد گرفتهاید؟
BF: این برای من مفید است زیرا من همیشه در رسانه های اجتماعی بسیار بد بودم. من در مورد آن نامطبوع و غیرمحبوب بودم، زیرا من ع، های فیلتر شده را در لباس های شلواری یا مایو پست نمی کنم. قدم زدن در اتاق زیبایی، و نیمه درک نحوه برقراری ارتباط….TikTok خوب بوده است، زیرا این اولین بار است که واقعاً به هم متصل میشویم.
من به م،ای واقعی کلمه گفتم: “اگر می د،د چگونه آرایش خود را انجام دهید و متخصص هستید، به پیمایش ادامه دهید.” این برای شما نیست. ما الان در بخش ، هستیم. ظاهراً افراد زیادی در آن بخش با من هستند. من فقط با مردمم صحبت می کردم و عالی بود. یک فرد معمولی چهار ساعت آرایش نمی کند، به نظر کامل نمی رسد. من همچنین حال مردم را بهتر میکنم زیرا اگر احساس میکنید با ن،یدن تام فورد، شارلوت تیلبری و پاتریک تا از دست دادهاید، این کار را نکنید.
این مصاحبه برای وضوح ویرایش و فشرده شده است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/bethenny-frankel-on-beauty-business-and-not-،lding-back-1235458441/