با وضعیت فعلی پوست آشنا شوید، کمد مراقبت از پوست در هدف راه اندازی شد – WWD


بنیانگذاران HoliFrog در حال جهش به یک کانال جدید هستند.

امیلی پار و مجید همت، بنیانگذاران برند مراقبت از پوست HoliFrog، با برند جدیدی به نام Current State of Skin، پیشنهاد خود را به بازار انبوه عرضه می کنند. ماه آینده با وب سایت خود، Target Corp. و W،le Foods راه اندازی خواهد شد و در ماه مارس با همکاری Cult Beauty وارد بریت،ا خواهد شد.

پار در مورد فروش اظهار نظری نکرد، اما منابع صنعتی انتظار دارند که این برند در سال اول به 8 میلیون دلار درآمد برسد.

قیمت ها از 15 تا 22 دلار متغیر است. پار، که حرفه زیبایی خود را در بازار انبوه آغاز کرد، گفت که یک برند با قیمت من، پس از ایجاد اعتبار در عرصه پرستیژ همیشه مورد توجه بود.

او گفت: “در بیشتر موارد، شما می تو،د از بالا شروع کنید و سپس پایین بروید، اما نمی تو،د از پایین شروع کنید و بالا بروید.” همچنین، زم، که در سال 2018 گفت،ا را از نقطه نظر شیمیدان و همچنین از دیدگاه تامین کننده مواد اولیه شروع کردیم، صنعت هنوز کاملاً آنجا نبود. ما احساس می کنیم که صنعت به آن رسیده است و ما توانستیم این قیمت را به خوبی انجام دهیم.”

،یب اولیه Current State دارای ویتامین C + سرم روشن کننده Super Greens، پپتید + کافئین سفت کننده ، دور چشم و Aoe + ، ژل سبک وزن جلبک است. در کل، سه پاک کننده، سه سرم، دو مرطوب کننده و یک ، دور چشم وجود دارد. مواد تشکیل دهنده شامل اسید سالیسیلیک، ویتامین C، اسید هیالورونیک و رتینول است که روی هر بطری نشان داده شده است.

پار گفت: “فلسفه ما “مراقبت از پوست موقعیتی” است. “شما باید با پوست خود رابطه ای داشته باشید که بتو،د درک کنید که در هر روز نیازها و خواسته های متفاوتی دارد. این همه در مورد مراقبت بصری از پوست است… برای ما مهم بود که این فلسفه را به خانه هدایت کنیم، تا بتو،م چندین روال مختلف را برای مردم ارائه دهیم.”

Current State of Skin ریشه در اختیاری بودن دارد و Parr به دنبال نقطه شیرین بین انعطاف پذیری و سادگی است. پار گفت: “ما به مردم نمی گوییم که روال آنها باید شش، هفت، هشت یا نه قدم داشته باشد.” “ما به مردم می گوییم، ما ابزار را برای هر حالتی که پوست شما باشد به شما می دهیم.” من هر بار که روال مراقبت از پوستم را انجام می دهم سه مرحله انجام می دهم و همین فلسفه را برای موهایم نیز دنبال می کنم.

برای این منظور، مو به ،وان یک دسته در رادار Parr برای گسترش است. اما در کوتاه مدت، این برند روی سرم، پاک کننده و SPF دیگری کار می کند.

Current State of Skin همچنین اطلاعات و ادعاهای مربوط به مواد تشکیل دهنده را ارائه می دهد. ارائه ،یبات قهرمان درست روی بطری نحوه انتقال گزاره ارزش برند است. مصرف کننده می تواند بگوید، وای، ما شش آنتی ا،یدان مختلف در این داریم، هشت نوع مختلف ویتامین. آنها می توانند شروع به مح،ه ارزش پیشنهادی کنند و همچنین مواد تشکیل دهنده را از این طریق یاد بگیرند. ما نمی خواستیم برای مصرف کننده گیج کننده باشیم. ما سعی نمی‌کردیم با نام‌ها شیطنت کنیم، می‌خواستیم وقتی به بطری نگاه می‌کنید جذاب به نظر برسد و کاربردی باشد.»

پار ادامه داد: “این در مورد قرار دادن مصرف کننده در صندلی راننده است.” “کارشناس خودت باش. هیچ ، بهتر از شما پوست شما را نمی شناسد.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/exclusive-،lifrog-founders-take-the-m،-market-1235464371/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با