بازیگران معاف از مالیات کره با افزایش مجدد صنعت، فروش Q1 را افزایش می‌دهند


چه؟ بر اساس گزارش پالس نیوز، شرکت‌های برتر معاف از مالیات کره، همگی یک سه ماهه اول قوی را تجربه کرده‌اند، به لطف کشورهای بیشتری که پس از کووید، مرزهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرده‌اند.

جزئیات گزارش شده است که بازیگران کلیدی شاهد افزایش 9 برابری فروش بوده‌اند و منابع گزارش داده‌اند که Lotte Duty Free فروش مشتریان داخلی را 400 درصد نسبت به سال قبل در سه ماهه سال گذشته افزایش داده است، Shinse، Duty Free 680 درصد افزایش یافته است و فروشگاه بزرگ هیوندای شرکت Duty Free افزایش یافته است. 854 درصد

برندهای مد لو، یک سه ماهه قوی را تجربه ،د، به طوری که Lotte 290 درصد افزایش را در 20 برند برتر مد گزارش داد، در حالی که شعبه فرودگاه بین المللی اینچئون Shinse، نیز شاهد افزایش ماهانه در این سه ماهه فروش برندهای مد لو، بود.

با این حال، این لوازم آرایشی و عطر بودند که بیشترین نسبت فروش را تشکیل دادند و 80 درصد از فروشگاه بزرگ هیوندای Duty Free را به خود اختصاص دادند.

چرا؟ به نظر می رسد که بازگشت سفرهای بین المللی موفقیت املایی برای بازار ،ده فروشی سفرهای لو، است.

یکی از مقامات Shinse، گفت: «تعداد مشتریان داخلی به 60 درصد از سطح سال 2019 افزایش یافته است.

فروش از سوی مصرف کنندگان آسیای ج، شرقی، از جمله ویتنامی ها و تایلندی ها، به سرعت در حال رشد است و خلاء ناشی از کاهش بازدیدکنندگان چینی را پر می کند. فروش گردشگران گروه ج، شرقی آسیا در هفته اول آوریل نسبت به هفته قبل 20 درصد افزایش یافته است.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/koreas-duty-free-players-see-q1-sales-surge-as-the-industry-rebounds/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با