بادی شاپ ایالات متحده برنامه پر کردن مجدد را گسترش می دهد تا محصولات آرایشی را با عرضه رژ لب جدید شامل شود


چه؟ بادی شاپ ایالات متحده، برنامه Refill Revolution خود را با عرضه رژ لب Peptalk که در یک جعبه قابل شارژ ساخته شده از 100 درصد آلومینیوم ساخته شده است، گسترش داده و شامل آرایش نیز می شود.

جزئیات رژ لب جدید این طرح را توسعه مراقبت از مو، ژل دوش و صابون های دستی در گذشته نشان می دهد، با ابتکار پر ، مجدد بیش از نیم میلیون بطری پ،تیکی از ورود به محیط زیست در سال 2022 جلوگیری کرد.

چرا؟ به دنبال تأثیرگذاری بر روی سیاره، این گسترش به دنبال راه‌اندازی ایستگاه‌های پر ، مجدد توسط The Body S،p در سال 2021 است که بخشی از یک برنامه پنج ساله برای صرفه‌جویی 25 تن پ،تیک در سال از طریق این پروژه بود.

هیلاری لوید، معاون بازاریابی و مسئولیت اجتماعی شرکت بادی شاپ آمریکای شمالی. “بحران آب و هوا بزرگترین خطری است که آینده ما با آن مواجه است، به همین دلیل است که ما از دوستداران زیبایی در همه جا می خواهیم تا از قدرت ،ید خود برای پذیرش یک اقتصاد دایره ای استفاده کنند.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/the-،y-s،p-us-expands-refill-program-to-include-make-up-،ucts-with-launch-of-new-lipstick/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با