این شرکت زیبایی یک جایگزین پایدار برای موم نفتی – WWD ساخته است


Upwell Cosmetics برای پایه مومی جدید خود که از ریزجلبک ها مشتق شده است، آرزوهایی در اندازه صنعت دارد.

این موم که به ،وان یک جایگزین پایدار برای موم های مبتنی بر نفت و مشتقات حیو، فرموله شده است، توانایی استفاده در محصولات زیبایی و مراقبت شخصی بی شمار از جمله ضد آفتاب، شامپو، نرم کننده، لوسیون بدن، محصولات لب و غیره را دارد.

،صر کلیدی ریزجلبک ایزوکریزیس است که دانشمندان در موسسه اقیانوس شناسی Woods Hole کشف ،د که ،یبی به نام آلکنون ها را سنتز می کند که در هنگام است،اج یک قوام موم مانند ایجاد می کند.

بنیانگذاران Upwell د،لا زا، و ال،اندرا داولینگ لاری – که اتفاقاً خود بومی وودز هول، ماساچوست هستند – مجوز ثبت اختراع مواد را از مؤسسه صادر ،د و اکنون بر روی تولید به اندازه کافی متمرکز شده اند تا موم جایگزین من،ی برای پایه های موم رایج موجود باشد. که اغلب از منابع تجدیدناپذیر برای استفاده برندها ساخته می شوند.

زا،، یک بوم‌شناس که تخصص ،ب‌وکار زیبایی دوست دوران کودکی‌اش و Fresh را به کار گرفته است، می‌گوید: «در ابتدا، ما قطعاً آن برندهای زیبای زیباتر مبتنی بر اقیانوس، تمیز و سبز را هدف قرار می‌دهیم، اما ما می‌خواهیم با شرکت‌های بزرگ کار کنیم. کهنه کار، داولینگ لاری، برای کمک به شروع سریع Upwell. ما می‌خواهیم صنعت آرایشی و بهداشتی را کربن‌زدایی کنیم و موم استاندارد جدیدی در این صنعت باشیم و هدفمان این است که ظرف پنج تا هفت سال آینده در آنجا باشیم.»

ال،اندرا داولینگ لاری و د،لا زا،، بنیانگذاران Upwell Cosmetics.

ال،اندرا داولینگ لاری و د،لا زا،، بنیانگذاران Upwell Cosmetics.

با حسن نیت از Upwell Cosmetics

با توجه به اینکه ممنوعیت های کامل یا جزئی ضد آفتاب شیمیایی در مناطق ساحلی مانند هاوایی، مکزیک، آروبا، فلوریدا و سایر مناطق جغرافیایی به دلیل آسیب رساندن به ا،یستم های ص،ه ای اعمال شده است، دسته SPF به طور خاص زمینه من،ی را برای پایه مومی Upwell فراهم می کند.

داولینگ لاری گفت: «ما قبلاً با تعدادی از مارک‌های ضدآفتاب صحبت کرده‌ایم که برای تولید ضدآفتاب‌های ایمن برای ص،ه‌ها رقابت می‌کنند و نمی‌توانند از نفت استفاده کنند، زیرا موم جلبک ما برای آنها عالی است، زیرا از اقیانوس می‌آید». در حالی که Upwell بر تجارت عرضه خود تمرکز می کند، بخشی از ماموریت خود نیز “آموزش نسل جدیدی از مصرف کنندگان در مورد اینکه چگونه اقیانوس می تواند راه حلی برای آب و هوا در همه فضاهای مختلف باشد، اما از لوازم آرایشی شروع می شود” است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/upwell-cosmetics-aims-to-solve-beautys-petroleum-problem-with-microal،-based-wax-1235604316/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با