این برند جدید که توسط متخصص آلرژی تأسیس شده است برای پوست های حساس طراحی شده است – WWD


مراقبت از پوست حساس ممکن است در آستانه ارتقا باشد.

یا، به م،ای واقعی کلمه، یک تنزل رتبه، به این م،ا که دکتر مارتین اسمیت، متخصص آ،ژی و ایمونولوژیست با آنی مایر، آلوم یونیلور همکاری کرده است تا یک برند مراقبت از پوست را افتتاح کنند که هر کدام از محصولاتی با کمتر از 14 ماده تشکیل شده است.

Untoxicated که از دوشنبه راه اندازی شد شامل یک پاک کننده صورت Clean S، با قیمت 17.95 دلار و یک لوسیون مرطوب کننده مرطوب کننده سبک به ارزش 24.95 دلار است که حاوی سرامیدها، اسید هیالورونیک، آرژنین و گلیکولیپیدها است – و فاقد 128 ماده آ،ژی زا رایج و ا،ر واکنش های تحریک کننده است. بنیانگذاران گفتند در مردم.

«نام ما توجه را به کاری که انجام می‌دهیم معطوف می‌کند. ما می خواهیم ایمن ترین برند مراقبت از پوست حساس در بازار باشیم.

دکتر مارتین اسمیت، بنیانگذار متخصص آ،ژی و مراقبت از پوست.

دکتر مارتین اسمیت، بنیانگذار متخصص آ،ژی و مراقبت از پوست.

حسن نیت

اسمیت و مایر انتظارات فروش را برای راه اندازی مشخص ن،د، اما منابع صنعتی پیش بینی می کنند Untoxicated می تواند در اولین سال فروش خود در بازار به فروش ،ده فروشی 1 میلیون دلاری برسد.

با راه‌اندازی مستقیم به مصرف‌کننده (اما با هدایت جاه‌طلبی نهایی اسمیت برای «در دسترس بودن در فاصله کوتاهی از خانه هر ،ی»)، نقشه راه محصول Untoxicated با گوش دادن به مصرف‌کننده اطلاع‌رس، شده و خواهد بود.

مایر، که با اسمیت مدت‌هاست در کانال‌هایی مانند زیرمجموعه 1.4 میلیون عضوی «اعتیاد به مراقبت از پوست» تنظیم شده است تا نگر،‌های رایج مصرف‌کننده را جمع‌آوری کند.

و در این دوره از متخصصان پوست و متخصصان مراقبت از پوست TikTok که در سرتاسر جهان شنیده می‌شوند، چه ،ی بهتر از خود اسمیت در رسانه‌های اجتماعی با این برند روبرو می‌شود؟

آنی مایر بنیانگذار مجری زیبایی شد.

آنی مایر بنیانگذار مجری زیبایی شد.

عکاسی میشل ماری

اسمیت که یک مجموعه ویدیویی بالقوه «سوال هفته» را پیش بینی می کند و سایر موارد مشابه که بر آن تأکید می کند، گفت: «ما می خواهیم محتوای آموزشی مرتبط و مرتبط را نه به شیوه ای پدرانه، بلکه به شیوه ای مفید، شفاف و انس، ارائه کنیم. اقدامات مفید برای پوست حساس، در حالی که تصورات غلط را از بین می برد.

این رویکرد برهنه شده، طراحی بسته‌بندی این برند را نیز مشخص کرد.

“اگزما و پوست حساس – آنها شرایط انگی هستند، اما ما می خواهیم این شرایط به یک گفتگوی روزمره تبدیل شود و برای افرادی که جوان و سرزنده هستند و خواهان مراقبت از پوستشان اندکی بیشتر از یک رنگ آبی و سفید بالینی هستند، جذاب باشد. بطری بسته بندی شده، گفت: اسمیت.

تقریباً 71 درصد از بزرگسالان پوست حساس را تجربه می کنند، متاآنالیز Wei Chen و Ru Dai در سال 2019 از 26 مطالعه در پایگاه داده PubMed نشان می دهد که به طور تجمعی علائم گزارش شده خود را در بیش از 51000 فرد در 18 کشور ارزیابی می کند.

مایر، که تا زم، که به خوبی وارد حرفه‌ی خود در صنعت زیبایی نشده بود، متوجه شیوع حساسیت‌های پوستی نمی‌شد، گفت: «این چیز خاصی نیست.

ما معتقدیم که نه تنها در مراقبت های حساس، بلکه در کل مراقبت های بالینی فرصت بزرگی وجود دارد، زیرا فکر می کنیم چگونه می تو،م استاندارد جدیدی برای حساسیت ایجاد نکنیم، بلکه استاندارد جدیدی برای آنچه که یک برند بالینی می تواند باشد و نشان دهنده آن باشد. در سال 2023 و پس از آن،” او گفت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/this-allergist-founded-،nd-wants-to-propel-sensitive-skin-care-to-new-heights-1235630023/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با