اینفلوئنسر Mindy McKnight’s Hairitage Line مجموعه ضد شوره سر را معرفی کرد – WWD


میندی مک نایت، که با نام @cutegirlshairstyles در یوتیوب و موسس برند مراقبت از مو Hairitage نیز شناخته می شود، به شوخی از آ،ین عرضه خود به ،وان “شامپو شوره سر ،ی” یاد می کند.

مک نایت، که Hairitage را در سال 2020 راه‌اندازی کرد، گفت: «من بطری‌هایی می‌خواستم که وقتی ،ی وارد حمام می‌شود از نشان دادن آن‌ها در حمام نترسید – چیزی که از آن ع، می‌گیرید و ناراحت نمی‌شوید که روی آن شوره نوشته شود.» با همکاری Maesa، و اکنون اولین تلاش خود را برای مراقبت از ضد شوره انجام می دهد.

فراتر از تلاش برای بسته بندی شیک، مک نایت به دنبال این بود که اطمینان حاصل کند که این مجموعه به دلایل مختلف شوره سر (پوست خشک، شوره قارچی و غیره) رسیدگی می کند، در حالی که به سلامت رشته ها از ریشه تا نوک می پردازد.

او می‌گوید: «همه مصرف‌کنندگان متوجه نمی‌شوند که چندین نوع شوره سر وجود دارد و افرادی که پوست سر خشک دارند ممکن است به درمان متفاوتی نسبت به افرادی که پوست سر چرب دارند نیاز داشته باشند – این یک اندازه نیست.

در راستای این رویکرد جامع، این مجموعه شامپوهای جداگانه ای را برای پوست سر چرب در مقابل خشک ارائه می دهد، علاوه بر تقویت کننده قبل از شستشو، نرم کننده متعادل کننده، نرم کننده ترمیم متعادل کننده و یک غبار تسکین شبانه، همه با قیمت 9.94 دلار.

فرموله شده با اسید سالیسیلیک فعال و سولفید سلنیوم، خط گیاهی و بدون ظلم به صورت آنلاین در walmart.com در دسترس است و برای ا،ر درهای Walmart در سراسر کشور عرضه می شود.

میندی مک نایت، بنیانگذار Hairitage.

میندی مک نایت، بنیانگذار Hairitage.

ع، محترمانه

مک نایت، که بروکلین و بیلی، دختران دوقلویش، پاییز گذشته خط مراقبت از پوست خود را به نام Itk راه اندازی ،د، گفت: «ما همیشه به دنبال راه هایی برای استفاده از چیزهایی هستیم که در حال حاضر در بازار هستند و آنها را بهتر، جدیدتر و متفاوت تر می کنیم. ، همچنین توسط Maesa جوجه کشی شده است.

این ،یبی از نیازهای برآورده نشده موهای دخترانش و بازخورد جامعه رسانه های اجتماعی او (مک نایت به ترتیب 1.5 میلیون دنبال کننده و 5.63 میلیون مش، در اینستاگرام و یوتیوب دارد) بود که مک نایت را بر آن داشت تا این مجموعه ضد شوره را راه اندازی کند.

ما شش محصول را راه‌اندازی کردیم زیرا می‌خواستیم به مردم این فرصت را بدهیم که رژیم خود را بسازند و بسته به نیازهای پوست سرشان یا میزان شدید شوره سرشان در هر لحظه، رژیم خود را بسازند. هدف این است که در نهایت آنها را از محصولات شوره سر حذف کنیم.

در حالی که مک نایت در مورد انتظارات فروش این خط و همچنین Maesa اظهار نظری نکرد، منابع صنعتی فکر می کنند که مجموعه ضد شوره می تواند بین 10 تا 15 میلیون دلار در اولین سال عرضه خود در بازار به فروش برساند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/mindy-mcknight-hairitage-hair-anti-dandruff-shampoo-1235503692/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با